Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 20 – 24 martie 2023

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG) din România, în sinteza săptămânii 20 – 24 martie 2023.


EXPO RETAIL 2023 – Digital, Green & Tech, singura expoziție B2B din România dedicată tehnologiei, echipamentelor și serviciilor pentru retail, eCommerce și industria FMCG, ce va avea loc în perioada 25 – 26 octombrie 2023, la Combinatul Fondului Plastic, sala Senat, din București, își prezintă primii parteneri și expozanți pentru ediția din acest an.

RELEX Solutions și partenerul local re:innovation sunt primii parteneri SMART și expozanți, Plin Tech și Gun Media sunt primii parteneri TECH și expozanți, GLOVE, Soft Net Consulting, Update Advertising și Recicleta (un program Viitor Plus) sunt primii parteneri GREEN și expozanți, iar TSC Auto Id Technology, Plametco și Tecsol ISP sunt primii expozanți ai ediției din acest an. De asemenea, Happy Friday este Catering Partner, iar Mediamodels este Hostess Partner.

Rezervă un stand aici: www.expo-retail.com/expozanti

Mai multe detalii și oferte personalizate pentru parteneri la contact@expo-retail.com sau tel. 0720.120.456

Retail

retail

Auchan a lansat un nou concept de magazin de tip hiper discount, hipermarketurile Auchan Ploiești (din 23 martie) și Auchan Timișoara Calea Șagului (din 28 martie) devenind Auchan Discount.

Noul concept de magazin propune clienților o ofertă comercială atent selecționată, de până la 15.000 produse, un sortiment variat format din 60% produse alimentare și 40% nealimentare, cu un important accent pus pe articole marca Auchan, la cel mai bun raport calitate-preț, produse fabricate în România și nu numai.

Grupul Lidl a devenit partener global UEFA, atât pentru Preliminariile Europene din 2023 și 2024, cât și pentru turneul final din 2024.

Lagardère Travel Retail a introdus un nou brand în portofoliul său, Pizza La Mia Stazione, care s-a deschis în cadrul hipermarketului Kaufland Basarabiei, în Sectorul 3 al municipiului București.

FMCG

Compania Cramele Recaș s-a alăturat Timișoarei, ca partener principal al Capitalei Culturale a Europei, pentru a face din capitala Banatului și din anul 2023 o experiență memorabilă pentru artiști, promotori ai culturii, turiști și pentru iubitorii artă de pe întreg mapamondul.

Pentru a afla care sunt factorii de creștere și pe ce mizează jucătorii din categoria de produse de nutriție pentru sportivi în următoarea perioadă, am stat de vorba cu Adelina Păsat, co-fondator și Director Comercial la Nutrivita Marketing și Distribuție, companie ce comercializează în România brandul Isostar, unul din principalii jucători pe piață de produse de nutriție sportivă și primul brand European lansat pe piață, încă din 1977.

TRANSAVIA, cel mai mare producător de carne de pui din România, previzionează întărirea poziției la nivel național și internațional prin investiții masive în extinderea și eficientizarea operațiunilor și prin achiziții de noi jucători din piață.

eCommerce

eMAG a lansat programul Fulfilment by eMAG (FBE) cross-border, prin care va livra comenzile sellerilor din eMAG Marketplace și pe piețele din Ungaria și Bulgaria, fără ca aceștia să suporte costuri suplimentare, începând din luna mai a acestui an.

Cross – publishing

Un material ElectroRetail.ro: e-Mobility Rentals, primul serviciu de închirieri de vehicule electrice cu baterii interschimbabile și swap stations din Europa, creat în România, dedicat serviciilor de curierat și đelivery, își va crește flota de vehicule auto până la 400 de unități în 2023 și la 1.000 până la sfârșitul lui 2024. Interviu cu Eduard Anghel, CEO e-Mobility Rentals.

Un material BricoRetail.ro: Compania de distribuție de materiale pentru construcții și finisaje Arabesque a inaugurat vineri, pe 24 martie 2023, la Suceava, cea mai mare platformă logistică de vânzare a materialelor de construcții și finisaje din țară. Platforma se întinde pe o suprafață de 46.900 mp, include un depozit Arabesque și un magazin MATHAUS, cu o suprafață construită totală de aproximativ 22.000 mp. Acesta este magazinul cu numărul 8 al rețelei din România.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *