Retail & FMCG – sinteza săptămânii 24 – 28 iunie 2019

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 24– 27 iunie 2019.


De ce să te promovezi pe retail-FMCG.ro ? Cine se poate promova pe retail-FMCG.ro? Tipuri de promovare disponibile. Detalii


Start înscrieri la Conferința EXPO SHOP – Future Retail Solutions, dedicată serviciilor pentru retail, din data de 10 octombrie 2019! Oferta early bird:

Începând din 30 mai 2019 și până pe data de 30 iulie 2019, este valabilă oferta Early Bird de înregistrare și participare la conferință, ce include un discount de 25 %.

Detalii înregistrare

retailRetail

Auchan Retail Romania a deschis magazinul de proximitate MyAuchan Alexandriei din București. Rețeaua magazinelor de proximitate Auchan ajunge, astfel, la 24 de unități – 23 de magazine MyAuchan și 1 magazin Auchan.

Credit foto: Shutterstock

Lidl a continuat procesul de expansiune din România prin deschiderea unui nou magazin în București, pe data de 27 iunie 2019. Cu acest magazin, rețeaua Lidl ajunge la 252 de unități.

Kaufland România a redeschis magazinul din Vatra Dornei, de pe str. 22 Decembrie, nr. 24, singurul hipermarket din oraș, într-un format nou, modernizat și extins.

Carrefour România a aniversat pe 27 iunie, 18 ani de la deschiderea primului hipermarket în România. Carrefour Militari a fost primul magazin Carrefour din România şi primul hypermarket din România, deschis pe 27 iunie 2001. Imagini de colecție de la deschidere.

FMCG

Coca-Cola România a venit cu un nou produs surprinzător: Lemonade by Cappy – o băutură delicioasă și răcoritoare, perfectă pentru sezonul cald.

Sano a lansat Sano Maxima Perfume Collection, o colecție de balsamuri pentru țesături cu parfum intens și bogat, inspirat din natură, creat de experți internaționali în parfumuri – pentru țesături cu un parfum proaspăt, de care consumatorii se pot bucura pentru mult timp.

E-commerce

eMAG a lansat, în premieră europeană, Instant Money Back, primul serviciu de transfer instant al banilor prin care clienții care efectuează plăți online cu un card salvat primesc în maximum 30 de minute de la soluționarea comenzii contravaloarea produselor returnate.

Servicii

Datorită Mastercard și partenerilor săi – Banca Transilvania, Edenred, Monese, Revolut și UniCredit Bank – consumatorii români vor putea beneficia de posibilitatea de a plăti prin serviciul Apple Pay, care va ajuta la simplificarea și securizarea plăților mobile.

P3, investitorul și dezvoltatorul pan-european de proprietăți logistice, a început construcția unui complex multifuncțional în parcul logistic P3 Bucharest de pe A1, o premieră pe piața de logistică din România.

Analize

România s-a aflat în 2018 pe poziţia a cincea la nivel european în ceea ce priveşte livrările de spaţii comerciale în cadrul parcurilor de retail, fiind depăşită în această ierarhie doar de Franţa, Spania, Marea Britanie şi Italia, potrivit raportului European Retail Park – What’s Next, realizat de compania de consultanţă imobiliară Cushman & Wakefield.

Antreprenorii români sunt cei mai avansați în folosirea tehnologiilor digitale comparativ cu omologii lor din celelalte 14 state din Europa Centrală și de Est, relevă studiul Central and Eastern Europe Private Business Survey 2019 realizat de PwC.

Comisia Europeană a publicat luni, 24 iunie, rezultatele unei campanii paneuropene de testare a produselor alimentare, care arată că unele produse sunt comercializate sub mărci identice sau similare, dar cu compoziție diferită și confirmă dublul standard de calitate practicat de unii dintre producători.

A 11-a ediție a clasamentului celor mai active branduri în social media din România aduce în prim-plan 50 de branduri care fac performanță în digital.


Puteți citi și cele mai proaspete știri din retailul DIY, Home Improvement și Gardening din România și din Europa Centrală și de Est, în BricoRetail.ro, cea mai importantă publicație B2B dedicată acestui sector, direct sau abonându-vă la newsletterul zilnic.

You can also read the freshest news from the DIY,Home Improvement & Gardening retail from Romania and Central and Eastern Europe at BricoRetail.ro, the most important B2B publication dedicated to this sector, directly or by subscribing to the daily newsletter, in english.


Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,955 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – sinteza săptămânii 24 – 28 iunie 2019

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: