Situația deschiderilor de magazine din retailul alimentar din România, în luna mai 2021

UPDATE 4 iunie 2021: MEGA IMAGE a deschis 3 magazine în luna mai 2021, dintre care 2 sub brandul de retail MEGA IMAGE (la Oradea și Iași) și 1 sub brandul de retail Shop&Go (în comuna Balotești, județul Ilfov). Astfel, în luna mai 2021, în retailul alimentar din România au fost deschise, în total, 17 magazine.

În luna mai 2021, în retailul alimentar din România au fost deschise, în total, 14 magazine. Acest calcul include doar deschiderile de magazine comunicate oficial. În luna aprilie 2021, retailerii care au inaugurat magazine sunt: Kaufland, PROFI și Lidl.

retailul alimentar

PROFI, retailerul ce deține rețeaua cu cea mai mare acoperire națională și cu cele mai multe magazine din România, a inaugurat în luna mai 2021 un număr de 11 magazine, deschideri cu care retailerul se apropie de pragul de 1.500 de magazine la nivel național.

Dintre cele 11 magazine PROFI deschise în luna mai 2021, 3 unități sunt în format Standard (supermarket), 5 unități sunt în format City, formatul de proximitate, mai restrâns ca suprafață de vânzare și 3 unități sunt în format Loco, formatul dedicat zonei rurale.

Kaufland România a deschis în luna mai cel de-al cincilea magazin din Timișoara, ajungând la o rețea națională de 143 de hipermarketuri. Noul magazin din Timișoara, jud. Timiș, este situat pe Strada Chimiștilor, nr. 5 – 9, și are o suprafață totală de peste 6.500 metri pătrați, dintre care peste 3.900 metri pătrați sunt destinați spațiului interior de vânzare.

Lidl a continuat investițiile în România prin inaugurarea unui nou magazin în Snagov, județul Ilfov. Acesta este situat în Snagov, Nr. 1V și dispune de stație de încărcare pentru automobilele electrice. Tot în luna mai, retailerul a deschis un magazin și în orașul Roman, județul Neamț, situat pe Strada Sucedava, Nr. 31.

Reprezinți o companie care furnizează servicii, soluții și echipamente pentru retail și pentru companii, în general?
Înregistrează-ți compania în platforma B2B Meetings, unde vei putea să-ți prezinți afacerea și unde vei putea solicita, programa și desfășura întâlniri de business.

Extra  – retailul alimentar

Auchan Retail România și OMV Petrom au continuat reamenajarea celor aproximativ 400 de stații de alimentare din rețeaua Petrom și integrarea magazinelor MyAuchan în spațiile comerciale existente. Astfel, la începutul lunii mai, rețeaua de magazine MyAuchan din Stațiile Petrom numără 50 de unități în peste 20 de localități.

Rețeaua de francize LaDoiPași, dezvoltată de METRO Cash&Carry România, a continuat să se extindă în primele luni ale anului, ajungând în luna mai să numere peste 1.500 de magazine în toată țara. Obiectivul METRO este de a ajunge, până la finele anului, la peste 1.600 de unități LaDoiPași.

METRO Cash & Carry România, liderul pieței cash & carry din retailul alimentar din România, aniversează anul acesta 25 de ani de la deschiderea primului magazin de tip cash & carry pe piața locală.

De asemenea, Selgros Cash & Carry, al doilea jucător cash & carry din retailul alimentar din România, a sărbătorit, în luna mai, 20 de ani de prezență pe piața din România.

Auchan Retail România a inaugurat în luna mai primul restaurant „La Masă” din București, în incinta centrului comercial Bucur Obor, una dintre destinațiile emblematice ale Capitalei. Restaurantul oferă clienților o gamă variată de peste 150 de preparate tradiționale și fast food pentru mic dejun, prânz și cină.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

O dată pe zi, de luni și până vineri, puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings este un ecosistem care are rolul de a programa întâlniri de business virtuale sau fizice între furnizorii de servicii pentru retail și comercianți.

Înregistrare gratuită

2Performant

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *