Sinteza săptămânii 13 – 17 august

Va exista un război istoric Coca-Cola – Pepsi și pe rețelele sociale?

Farmec Cluj-Napoca lansează Gerovital Pure, o nouă gamă de săpunuri lichide spumă, cu o formulă fără parabeni, testată dermatologic.

Lidl continuă investiţiile în România prin inaugurarea pe data de 16 august 2012 a unui magazin nou construit, reţeaua sa din România însumând în prezent 143 magazine.

În prima parte a anului 2012 profitul organic al grupului Carlsberg a crescut cu 1%, ajungând la 32, 459 milioane coroane daneze.

Kraft Foods Inc. a anunțat astăzi că membrii consiliului au aprobat spin-off-ul diviziei Grocery din America de Nord.

Potrivit unui studiu de GfK TEMAX România, piața bunurilor de folosință îndelungată din România îşi continuă tendinţa descendentă.

Granini a lansat două băuturi răcoritoare necarbonatate noi – Granini Răcoarea Fructelor din mere şi Granini Răcoarea Fructelor din lămâi cu mentă.

S-a deschis prima unitate de retail modern din Videle, județul Teleorman, odată cu inaugurarea unui magazin PROFI.

Walmart a încheiat cu succes prima parte a anului 2012.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,955 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 13 – 17 august

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: