Sinteza săptămânii 18 – 22 august

HeaderFB1retail

PROFI a inaugurat două magazine la Târgovişte şi Floreşti, reţeaua sa ajungând să numere de 242 de unităţi în întreagă ţară.

Mega Image a deschis două magazine Shop&Go, în Bucureşti, reţeaua sa din România ajungând la un număr de 330 de unităţi.

Nestlé și Carrefour lansează primul parteneriat dedicat educării consumatorilor privind o alimentație echilibrată, program ce se desfăşoară între 21 şi 31 august.

FMCG

Mototol este noul brand de produse de hârtie de uz casnic pe care compania românească Rom Paper, cel mai mare producător de șervețele din România, îl lansează pe piață în luna august 2014.

Compania SALBAC, parte a Grupului de Firme AGRICOLA, a finalizat în această săptămână o investiție de 1,7 milioane euro destinată creșterii capacității de producție a salamurilor crud-uscate cu 25%.

Farmec a înregistrat o creștere cu peste 6% a cifrei de afaceri în prima jumătate a anului 2014, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, de la 70,8 mil. lei, la 75,2 mil. lei.

 În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,858 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 18 – 22 august

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: