Sinteza săptămânii 21 – 25 ianuarie

Intern:

Mega Image a deschis în această săptămână un nou magazin Mega Image în Bucureşti. Mega Image urmează să mai deschidă 2 noi magazine până la sfârşitul lunii Ianuarie.

Lidl continuă și în anul 2013 tradiţia săptămânilor gastronomice tematice şi începe anul cu Săptămâna Asiatică ce va avea loc în perioada 28 ianuarie – 3 februarie.

Grupul de firme Agricola Bacău a înregistrat în 2012 o cifră totală de afaceri mai mare cu 8% față de anul precedent.

Tot mai multi comercianti francizati in programul La Doi Pasi al METRO Cash&Carry aleg solutii integrate pentru retail marca SmartCash RMS, brand romanesc de software, dezvoltat de compania Magister.

GfK România a realizat un studiu despre obiceiurile de utilizare a internetului în România de-a lungul a doi ani – 2010 şi 2012. Rezultatele arată că incidenţa în rândul persoanelor cu vârsta de peste 15 ani a fost de 48.7% în 2012, în creştere cu 8.4% faţă de anul 2010.

Internaţional:

Unilever a anunţat rezultatele financiare pentru trimestrul al patrulea si pentru intregul an 2012, care arată o crestere profitabila şi durabilă pe piețele unde compania este prezentă.

Premium:

Care au fost modificările în obişnuinţa de consum de paste făinoase ale românilor în ultimii ani şi ce dimensiuni va avea piaţa de paste făinoase în 2013.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,980 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 21 – 25 ianuarie
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: