Sinteza săptămânii 29 septembrie – 3 octombrie

Impactul ambalajului în online și studii de caz despre ambalaje de succes la raft – prezentare de la Forumul Print & Pack

Chèque Déjeuner România introduce tichetul cadou Cadhoc, un instrument de stimulare și motivare (P)

Retail

Auchan angajează 400 de persoane pentru viitorul magazin Auchan Drumul Taberei, al optulea hipermarket din București.

PROFI a inaugurat cel de-al 251-lea magazin al său, primul din Ţăndărei şi cea de-a 122 localitate în care îşi face retailerul prezenţa.

PROFI deschide două magazine la Satu Mare, iar reţeaua sa ajunge să numere 250 de unităţi.

Centrul comercial Coresi Shopping Resort din Braşov, dezvoltat de Immochan România, divizia imobiliară a Auchan România, avansează conform planurilor stabilite, lucrările fiind realizate în proporţie de peste două treimi.

Carrefour deschide cel de-al treilea supermarket Market din orașul Drobeta-Turnu Severin ridicând numărul total de magazine în acest format la 82.

Studii

Kaufland Buc NoiÎn ultima lună, Kaufland a fost vizitat de 62% dintre românii din mediul urban, Lidl de 55% dintre aceștia, iar Carrefour de un procent de 37%, conform studiului cantitativ Retail Meter efectuat de către Exact Cercetare și Consultanță.

Comerțul online va crește cu 17%, până în 2018, iar comerțul tradițional practicat în magazine cu doar 6%. Factori care influenţează decizia de cumpărare la femei şi bărbaţi.

2.9 miliarde de utilizatori de Internet. Studiu: Evoluția pieței digitale mondiale din 2008 până în 2013.

GfK lansează GfK Brand Vivo – un nou sistem de monitorizare a performanței mărcilor bazat pe inteligența relațională.

FMCG

Farmec a lansat prima gamă de produse dermatocosmetice din portofoliul companiei, Gerovital H3 DERMA+ Prof. Dr. Ana Aslan.

Societatea Euro Română de Vinuri de Excepţie (S.E.R.V.E.), primul producător privat de vinuri din România, estimează o producţie de 7.000 hl de vin.

Servicii

Consiliul Concurenței a sancționat 11 companii din industria media cu amenzi în valoare totală de aproximativ 3,2 milioane euro.

 În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,917 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 29 septembrie – 3 octombrie

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: