Conținut PREMIUM

Studii de piață, analize, studii de caz, interviuri în exclusivitate. Conținut unic, în exclusivitate pentru abonați. Pentru a citi articolele din această secțiune trebuie să fii abonat Premium.

Andreea Mihai, Director Marketing Carrefour România: “Clienții s-au obișnuit deja să găsească în raioane zone speciale cu produse bio”

Pe fondul creşterii, în randul populatiei, a percepţiei beneficiilor aduse de către produsele sănătoase, în general, şi al produselor organice (bio), în particular, unii dintre retailerii prezenţi pe piaţa din România au creat, iar mai apoi şi-au dezvoltat spaţiul la raft pentru acest tip de produse.

Carrefour, încotro?

Retragerea de pe unele pieţe a Grupului Carrefour, scăderea profitului grupului în Europa şi în America Latină, restructurarea de personal începută în Franţa şi revizuirea operaţiunilor sale din unele ţări au aruncat asupra retailerului francez multe semne de întrebare şi au indicat, poate pentru prima oară în ultimele două decenii, declinul celui mai mare retailer european.