Cei patru discounteri erau trei: Lidl și Penny
A fost odată ca niciodată o piaţă de retail din România în care operau cândva patru retaileri de tip discount: Penny Market, Plus Discount, miniMax Discount şi Red Market
Studii de piață, analize, studii de caz, interviuri în exclusivitate. Conținut unic, în exclusivitate pentru abonați. Pentru a citi articolele din această secțiune trebuie să fii abonat Premium.
A fost odată ca niciodată o piaţă de retail din România în care operau cândva patru retaileri de tip discount: Penny Market, Plus Discount, miniMax Discount şi Red Market
Pe fondul creşterii, în randul populatiei, a percepţiei beneficiilor aduse de către produsele sănătoase, în general, şi al produselor organice (bio), în particular, unii dintre retailerii prezenţi pe piaţa din România au creat, iar mai apoi şi-au dezvoltat spaţiul la raft pentru acest tip de produse.
Pe fondul creşterii, în rândul populatiei, a percepţiei beneficiilor aduse de către produsele sănătoase, în general, şi al produselor organice (bio), în particular, unii dintre retailerii prezenţi pe piaţa din România au creat, iar mai apoi şi-au dezvoltat spaţiul la raft pentru acest tip de produse.
În cadrul evenimentului Promotions 360, singura conferință locală de marketing dedicată promoțiilor, participanții au avut ocazia să afle și să înțeleagă modul în care promoțiile pot fi implementate în avantajul produsului sau al companiei.
Deși cafeaua este în continuare o băutură populară în România, consumul ei rămâne scăzut în comparație cu alte țări europene.
Revista noastră inaugurează astăzi, 15 octombrie 2012, o secțiune specială pentru cititorii săi, o secțiune… Citește mai mult »Retail-FMCG a pregătit o secțiune cu articole exclusive pentru Abonații Premium
Retragerea de pe unele pieţe a Grupului Carrefour, scăderea profitului grupului în Europa şi în America Latină, restructurarea de personal începută în Franţa şi revizuirea operaţiunilor sale din unele ţări au aruncat asupra retailerului francez multe semne de întrebare şi au indicat, poate pentru prima oară în ultimele două decenii, declinul celui mai mare retailer european.
În comparație cu alte țări europene, retailul din România este centrat în continuare pe segmentul magazinelor tradiționale și al magazinelor alimentare mici, prezente atât în mediul rural, cât și în mediul urban.