A cincea ediție a Programului Superbrands România a ajuns la final
Ediția a cincea a Programului Superbrands România a ajuns la final odată cu acordarea trofeelor… Citește mai mult »A cincea ediție a Programului Superbrands România a ajuns la final
Cele mai noi și relevante studii de piață din retail & FMCG & eCommerce
Ediția a cincea a Programului Superbrands România a ajuns la final odată cu acordarea trofeelor… Citește mai mult »A cincea ediție a Programului Superbrands România a ajuns la final
Studiul GfK „Cum folosesc companiile social media” analizează care sunt reţelele sociale preferate de oamenii… Citește mai mult »„Cum folosesc companiile social media”, un studiu GfK
Studiul GfK multiclient „Internetul şi decizia de cumpărare” a urmărit unde anume pe internet caută… Citește mai mult »Internetul este principala sursă de informare post-cumpărare
Cheltuielile pentru bunuri de larg consum (FMCG) au crescut cu 5,4% în monedă naţională în 2011… Citește mai mult »Cheltuielile pentru bunuri de larg consum au crescut cu 5,4% în 2011 față de anul 2010
Anul 2012 aduce semne timide, dar încurajatoare de restabilire a optimismului: românii îşi consideră situaţia… Citește mai mult »Barometrul de Încredere a Consumatorului, studiu realizat de GfK România, arată semne de optimism
Piața bunurilor de folosință îndelungată din România nu și-a încetinit recuperarea, în ultimul trimestru al… Citește mai mult »Piața bunurilor de folosință îndelungată din România a crescut cu 15,6%
Conform celui mai recent studiu multiclient GfK „Internetul şi decizia de cumpărare”, 84% dintre utilizatorii… Citește mai mult »Internetul influențează decizia de cumpărare
Rezultatele unui nou raport global publicat astăzi de marca OREO şi Ipsos Public Affairs indică… Citește mai mult »Tehnologia și rețelele sociale au un impact tot mai dramatic asupra dinamicii vieții de familie
Consumatorii din pieţele emergente vor avea o influenţă mult mai mare asupra creşterilor din economia… Citește mai mult »Raport MasterCard – Influența piețelor emergente asupra consumului global
Rio Bucovina, companie cu capital 100% privat, pozitionată pe locul 3 ca şi cotă de… Citește mai mult »Rio Bucovina previzionează o creștere a consumului de apă minerală naturală cu 3-5%
GfK România a derulat o cercetare de marketing pentru a studia opinia consumatorilor din România… Citește mai mult »Romanii critica mai mult online decat offline
Piaţa bunurilor de folosinţă îndelungată din România a înregistrat o creştere de două cifre pentru… Citește mai mult »Piața bunurilor de folosință îndelungată își continuă revenirea
După o vară în care încrederea românilor dădea semne de revenire, primele luni de toamnă… Citește mai mult »56% dintre români spun că reușesc cu greu să își acopere cheltuielile obișnuite
Consumul casnic de bunuri de larg consum a crescut cu 6% în monedă naţională în… Citește mai mult »Studiu GfK: alimentele de bază au fost cele mai afectate de creșterea prețurilor
Borsec se plasează pe primul loc în cadrul Programului Consumer Superbrands 2011 – 2012, în… Citește mai mult »Borsec în fruntea clasamentului Consumer Superbrands 2011 – 2012