ANALIZĂ: Cum se descurcă retailerii alimentari în Social Media, un articol care arată paşii concreţi făcuţi de către retailerii alimentari din România în zona de Social Media, ca parte din mixul de comunicare.
Suita de articole săptămânale dedicate retailului alimentar din România, în limba engleză, a debutat în acest an cu un rezumat al principalelor ştiri din retail din perioada 1 ianuarie – 15 februarie, o perioadă în care noutăţile au fost foarte puţine. Apoi, spre finalul săptămânii, am revenit la clasicul Romanian retail weekly news.
Retail
Lidl continuă investiţiile în România prin inaugurarea a trei magazine nou construite, la Bucureşti, Popeşti-Leordeni şi Timişoara, reţeaua sa din România însumând 174 de magazine.
Rewe Group, operatorul magazinelor de tip discount Penny Market şi XXL Mega Discount, a inaugurat un magazin în Pipera, Judeţul Ilfov. Magazinul Penny Market din Pipera este cel de-al 149-lea din ţară.
Auchan România a inaugurat la Pitești al doilea magazin din oraș și al doisprezecelea remodelat sub marca şi comerţul Auchan din seria celor 20 de magazine Real. Noul magazin, Auchan Pitești Găvana, este situat în Centrul Comercial Arcade Pitești.
PROFI a inaugurat primul său magazin din Giurgiu, reţeaua sa ajungând astfel să numere 210 unităţi în 109 localităţi din 39 de judeţe.
Proiectul Coresi din Braşov, dezvoltat de Immochan România (divizia imobiliară a Auchan Group), are un avans al lucrărilor de peste o lună faţă de programarea iniţială.
Kaufland România a inaugurat azi cel de-al doilea magazin din oraşul Oradea, reţeaua din România ajungând la 91 de unităţi.
Carrefour România lansează LES COSMÉTIQUES DESIGN PARIS, o gamă de produse cosmetice și îngrijire personală creată în Franța și distribuită exclusiv în magazinele sale.
FMCG
Precizare făcută de către Dr. Oetker România, în urma achiziționării unui teren de 14 hectare în județul Argeș, situat în imediata vecinătate a unității de producție din Curtea de Argeș.
Cif, marcă a companiei Unilever, dă startul uneia dintre cele mai curajoase inițiative din țara noastră: curățarea străzilor din România de mesaje și însemne agresive, care pot influența într-un mod negativ buna dezvoltare a copiilor.
Farmec a încheiat anul cu o cifră de afaceri de 138 milioane lei, cu 14% mai mare față de cele 121 milioane lei raportate în anul precedent.
Colgate România lansează o nouă campanie, “Experimentaţi diferenţa pentru o gură mai sănătoasă”, dedicată gamei de produse de igienă orală Colgate Total.
Ştiri externe: cora lansează în Franţa un nou magazin online, profitul Coca-Cola scade în T4, Rewe Group atacat de hackeri, Carrefour iese la cumpărături în Grecia, iar Kaufland vrea să intre în Serbia
Studii de piaţă
Cum va arăta piața mondială a berii din punct de vedere al ambalajului, în următorii 4 ani – un studiu efectuat de către Euromonitor International.
Valoarea vânzărilor de pe piața bunurilor de folosință îndelungată din ultimul trimestru al anului a crescut cu aproape 11% față de T4 2012. Întregul an 2013 a crescut față de 2012 cu 7%, conform rezultatelor GfK TEMAX România.
Vizibilitatea Valentine’s Day în publicitate, un raport mediaTRUST, clasează Carrefour pe locul trei în topul celor mai difuzate reclame, cu reclama „Carrefour sărbătoreşte Ziua îndrăgostiţilor…”
Un chestionar pentru cititorii revistei retail-FMCG.ro. Mulţumim!
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.
Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.