Mihai Șerban, Casa de Comenzi Gemini: „Am extins livrările produselor noastre la nivel național”

Povestea captivantă a Casei de Comenzi Gemini – un comerciant independent lansat înainte de apariţia retailului modern din România care a iniţiat primul serviciu personalizat de livrări la domiciliu din România – am relatat-o la finalul anului trecut când am aflat multe dintre greutăţile dar şi satisfacţiile unui comerciant independent.

Am stat de vorbă din nou cu Mihai Şerban, Directorul General şi fondatorul Casei de Comenzi Gemini, de data aceasta cu focus pe serviciul de livrări la domiciliu, în contextul în care o parte dintre retailerii clasici investesc din ce în ce mai mult în aceste servicii, iar unii dintre ei au făcut paşi importanţi în această direcţie.

Unul dintre elementele cele mai importante pentru a dezvolta cu succes serviciile de livrare la domiciliu este acela că retailerii online trebuie să-și creeze un sistem de livrare solid cu scopul de a crește încrederea consumatorului în produsele sale.

Pe de altă parte, pe lângă păstrarea prețurilor cât se poate de reduse, retailerii trebuie să învețe să comunice cu clienții lor și să pună satisfacția clienților pe lista lor de priorități, imaginea unui retailer online părând a fi mai volatilă decât cea a unui retailer clasic.

„Ceea ce ne diferenţiază de competitorii noştri este oferirea de date extrem de amănunţite despre produsele pe care le oferim şi faptul că încercăm să înţelegem cerinţele fiecărui client în parte, astfel încât să aleagă produsul optim. Acesta este modul în care încercăm noi, Gemini, să ne fidelizam clienţii. În cele din urmă, oferim clientului serviciul şi produsul de care are nevoie,” a declarat Mihai Şerban.

site11

De ce comerţ online?

„Noi credem foarte mult in comertul online, în general. Pentru că au apărut şi s-au dezvoltat telefoanele inteligente, internetul este prezent aproape peste tot în România, accesul la informaţii este la îndemâna aproape oricui, pentru că a avut loc schimbarea de generaţii, există grupuri de socializare, produsele s-au diversificat, iar consumatorul s-a educat şi a devenit mai sofisticat.

Iar ca să mă refer la serviciile noastre, credem în ceea ce facem pentru că oferim hrană cât mai sănătoasă pentru noi, părinţii şi copiii noştri, avem produse de bună calitate, o gamă diversificată, o bună parte dintre ele produse în România. Dorinţa de a face mai mult sport, dorinţa de a petrece cât mai mult timp în prezenţa familiei, dorinţa de a avea mai mult timp să ne educăm copiii, dorinţa de a petrece cât mai mult timp în natură, educaţia de a comanda ce ne trebuie cu produse de bună calitate şi servicii pe măsură atunci când ne dorim sunt dezideratele Gemini,” ne-a răspuns Mihai Şerban.

În anul 2009, Gemini a lansat site-ul de comerţ online www.pretistet.ro, iar din octombrie 2014, platforma online a suferit câteva modificări, adaptate noilor tendinţe din online şi a devenit mult mai prietenoasă cu device-urile mobile. Compania Gemini mai administrează şi 3 magazine fizice, situate în Bucureşti.

Numărul articolele prezente pe platforma online www.pretistet.ro a ajuns la 9.500. „Extinderea numărului de articole se face permanent, cu precădere în categoriile de produse proaspete, alimente de bază, dulciuri, produse de băcănie. Un alt segment pe care vrem să-l dezvoltăm mai mult sunt produsele naturale şi pentru alimentaţie sănătoasă de tipul: cereale, fructe uscate, seminţe naturale etc” precizează Mihai Şerban.

Ce a adus nou Casa de Comenzi Gemini?

„Categoriile de produse au fost redesenate, iar acestea apar mult mai clar evidenţiate pentru consumator, fiind mai vizibile şi mult mai uşor de căutat pe site, mai ales pentru produsele alimentare şi în special legume, fructe, lactate, brânzeturi, peşte, specialităţi din carne. De asemenea, am pus un accent mai mare pe categoria produselor sănătoase, bio-ecologice, naturale, iar în scurt timp, în această categorie, vom aduce noi produse fabricate în România de la diverşi furnizori locali.

Pe de altă parte, am adus o multitudine de produse de nişă din categoriile dulciuri, sucuri, băcănie, conserve. În gama produsele de curăţenie, întreţinere şi cosmetică am acţionat în direcţia produselor ultra-specializate,” a precizat Mihai Şerban.

Ce ne puteţi spune despre sistemul de livrare?

„De ceva vreme am început o colaborare cu compania de curierat Urgent Curier-Cargus, iar unul dintre plusurile importante a fost extinderea livrării produselor noastre şi la nivel naţional.”

Care va fi focusul Casei de Comenzi Gemini, în perioada următoare?

„Ceea ce este foarte important în politica noastră de achiziţii, atât pentru magazinele proprii clasice cât şi în online sunt produsele de nişă, indiferent de categorie, iar daca aceste produse sunt fabricate în ţara noastră, cu atât suntem mai mulţumiţi şi mai mândri că reprezentăm, promovăm şi cinstim munca miilor de întreprinzători români şi a companiilor made în România,” a încheiat Mihai Şerban.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,864 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » E-commerce » Mihai Șerban, Casa de Comenzi Gemini: „Am extins livrările produselor noastre la nivel național”

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: