A doua ediție a evenimentului Romanian Retail Convention va avea loc în data de 1 octombrie 2014

Expo Media, membru Marketing Insiders Group, aduce în prim plan cele mai noi tendinţe în domeniul retail-ului la a două ediţie a evenimentului Romanian Retail Convention, ce va avea loc în data de 1 octombrie 2014, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel.

Retail-300x250Conform studiilor desfăşurate de Oficiul European de Statistică (Eurostat), în luna iunie, România a înregistrat o creştere de 10% în domeniul retail-ului comparativ cu aceeaşi perioada din 2013 şi s-a clasat pe locul al doilea în topul creşterilor înregistrate de ţările membre ale Uniunii Europene, după Luxemburg (12,9%). La nivelul Uniunii Europene, vânzările de produse non-alimentare au crescut cu 3.5%, iar vânzările de alimente, băuturi şi ţigări au urcat cu 1.8%.

Expo Media va reuni speakeri cu un puternic impact în retail-ul românesc la a două ediţie a conferinţei Romanian Retail Convention, care va avea loc în dată de 1 octombrie 2014 în incinta JW Marriott Bucharest Grand Hotel: Ştefan Liuţe, Strategy Director, Storience; Gabriel Pavel, Sales & Marketing Director, Romanian Business Consult, Radu Batrinu, Marketing Director, Flanco; Cristian China-Birta (Chinezu) bloger şi antreprenor online, Radu Tănase, General Manager şi Partener, Calif.

Pentru a menţine trendul ascendent în piaţă de profil, jucătorii din retail trebuie să fie pregătiţi pentru cerinţele clientului modern: mai precaut, mai conectat – verifică informaţia din mai multe surse – şi mai versatil. La nivel naţional 41% dintre cumpărători sunt consumatori digitali, faţă de 62% la nivel global, conform unui studiu realizat de Ernst & Young în 2014. Aşadar, avem 1.2 milioane de consumatori digitali cu vârstă de peste 18 ani în România, care urmăresc ratingurile produselor pe internet şi avansează cu până la 60% în decizia de cumpărare prin demersuri în mediul online.

Conform studiului Ernst & Young, 53% dintre români au declarat că sunt fideli faţă de brandurile de automobile, îmbrăcăminte, produse alimentare, electronice şi electrocasnice. Doar 42% dintre respondenţi sunt loiali brandurilor de telefonie mobilă / servicii de internet, asigurări, servicii publice, servicii medicale, împrumuturi bancare.

Atât în cazul serviciilor cât şi în cel al produselor, românii sunt dispuşi să plătească în plus pentru disponibilitate imediată.

“În lumina ultimelor schimbări demografice şi luând în considerare evoluţia segmentului de noi clienţi, răspândirea formatelor noi de retail, precum şi colaborarea mult mai strânsă între retailer şi producători, anul 2015 şi cei care urmează se anunţă plini de provocări şi oportunităţi. Aceste provocări pot fi abordate cu soluţii de tehnologia informaţiei (care se referă la mobilitate, date cu stocare mare, integrare online, externalizarea proceselor). Trebuie să înţelegem aceste noi direcţii şi să aplicăm soluţii internaţionale în mediul pieţelor locale.”declara Gabriel Pavel, Sales & Marketing Director, Romanian Business Consult.

“Piaţa românească de retail se concentrează obsesiv pe o singură nevoie a maselor de consumatori: preţurile cât mai mici. Nu subestimez deloc importanţa acestui aspect pentru românul de rând care intră într-un magazin, dar cred că în viitor, diferenţierea generatoare de profituri (şi pentru retaileri şi pentru branduri) va veni dintr-o preocupare mai echilibrată pentru mai multe tipuri de nevoi, inclusiv altele decât preţul cel mai mic.” declara Ştefan Liuţe, Strategy Director, Storience.

Conferinţă se bucură de sprijinul partenerilor: Romanian Business Consult – în calitate de Gold Partner şi Customer Service School şi Mystery Shopping Agency – Supporting Partners.

Revista retail-FMCG.ro este şi de această dată partener media al evenimentului Romanian Retail Convention.

Agenda completă a evenimentului, înregistrarea şi alte informaţii sunt disponibile online: http://www.conference-arena.com/romanian-retail-convention. Pentru mai multe informaţii privind condiţiile de participare şi oportunităţile de sponsorizare contactul se poate face telefonic: 0731 141 414 sau prin e-mail: laura.galoş@expomedia.ro.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,922 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Evenimente » A doua ediție a evenimentului Romanian Retail Convention va avea loc în data de 1 octombrie 2014
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: