METRO Cash & Carry România – franciza LaDoiPași este noul partener al conferinței EXPO SHOP – Future Retail Solutions 2019, dedicată serviciilor pentru retail, ce va avea loc în data de 10 octombrie 2019. Compania METRO Cash & Carry România, franciza LaDoiPași se alătură, astfel, partenerilor și speakerilor deja confirmați până în acest moment, precum: ESSA Group, Orange România, NIELSEN România, ROPECO București, IT Genetics și Kooperativa 2.0. Alte confirmări de parteneri și speakeri sunt in curs de concretizare. În curând, vom publica agenda preliminară a conferinței EXPO SHOP – Future Retail Solutions 2019.
Cea de-a doua ediție a Conferinței EXPO SHOP – Future Retail Solutions, organizată de publicația retail-FMCG.ro, în parteneriat cu compania Euroexpo, se va desfășura în cadrul expoziției EXPO SHOP 2019, singurul eveniment dedicat serviciilor pentru retail din România, în perioada 9 – 11 octombrie 2019, în pavilion C1 din cadrul centrului expozițional ROMEXPO.
METRO Cash & Carry România
METRO Cash & Carry este liderul mondial pe piața cash&carry, deținând peste 750 de magazine în 25 de țări și o forță de muncă la nivel mondial de peste 100.000 de salariați.
METRO Cash & Carry a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, fiind şi prima companie care a introdus pe piaţa din România un nou sistem de vânzare – cash&carry. Astăzi, reţeaua METRO Cash & Carry România numără 30 de centre de distribuţie, inclusiv 5 magazine METRO Punct, cu o suprafaţă totală de vânzare de aproximativ 190.000 de metri pătraţi.
LaDoiPași
METRO dezvoltă programe strategice, demarate în sprijinul comercianților locali, încă din 2012, odată cu lansarea pe piața din România a francizei LaDoiPași. Astfel, prin intermediul programului de franciza LaDoiPași, compania a pus bazele unui parteneriat pe termen lung, susținând micii comercianți pentru a-și consolida afacerile.
Rețeaua de franciză LaDoiPași numără în prezent 1.000 de magazine deținute de proprietari locali care doresc să își dezvolte afacerea în comunitatea din care fac parte, alături de un brand puternic. LaDoiPași propune un model de business independent și durabil, care reflectă deopotrivă așteptările clienților și nevoile antreprenorilor. Rețeaua mizează pe nevoile în schimbare ale consumatorilor, care caută tot mai mult magazinele de proximitate unde să se simtă confortabil și care le pun la dispoziție servicii extinse.
——————————————————————————————————————-
Conferința EXPO SHOP – Future Retail Solutions 2019 va avea drept speakeri manageri de top din companii de retail, FMCG, servicii conexe şi research, iar agenda evenimentului va conține trei direcții importante: exemple și studii de caz din partea unor jucători importanți din retail, e-commerce, prezentări de servicii, soluții și echipamente dedicate industriei de retail și studii relevante de piață.
Înregistrare și costuri conferință
Începând cu 12 august 2019, puteți profita de următoarele oferte speciale pentru achiziționarea biletelor:
– Discount de 5% pentru 2 bilete achiziționate de persoane de la aceeași companie
– Discount de 10% pentru 3 bilete achiziționate de persoane de la aceeași companie
– Discount de 15% pentru minimum 4 bilete achiziționate de persoane de la aceeași companie
Prețul întreg al unui bilet este de 79 de euro + TVA.
Detalii înregistrare conferință
Pentru detalii legate de pachetele de sponsorizare la Conferinţa EXPO SHOP – Future Retail Solutions 2019 vă stăm la dispoziţie la adresa de e-mail:
revista@retail-fmcg.ro sau la telefon: 0754.331.043
Alți parteneri confirmați ai conferinței
Alți parteneri confirmați ai conferinței EXPO SHOP – Future Retail Solutions 2019 din data de 10 octombrie 2019 sunt:
– ESSA Group (una dintre cele mai mari companii din piața serviciilor in-store din România, ce înglobează trei branduri, active pe piața din România încă din 2004: Pella, BIP și ESSA People & Management),
– Orange România, liderul de piaţă în România cu 10.736.700 de clienţi. Orange România oferă o gamă extinsă de soluţii de comunicaţii clienţilor săi, atât utilizatori individuali, cât şi companii, de la servicii de bază până la servicii complete de voce, date fixe şi mobile, precum şi servicii TV. Începând din luna iulie, divizia B2B din cadrul Orange România promovează oferta sa de servicii IT&C destinate companiilor mijlocii și mari și administrației publice sub brandul internațional Orange Business Services.
– Nielsen (o companie globală de măsurare și analiză de date care livrează cea mai completă imagine asupra consumatorilor și piețelor din întreagă lume),
– ROPECO București (prezentă pe piața din România de peste 25 ani, este principalul furnizor local de soluții și echipamente în domeniul procesării de numerar),
– IT Genetics (companie cu capital 100% românesc, lider pe piața DC/POS, având peste 12 ani de experiență în optimizarea proceselor și a activității business-urilor)
– Kooperativa 2.0 (o agenție de digital marketing, înființată în 2012, care oferă servicii de influencer marketing (promovare prin intermediul influencerilor), promovare prin Google Ads (Adwords) și Facebook Ads, administrare a paginilor de Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube și cursuri de social media pentru companii).
În curând, vom publica agenda preliminară a conferinței EXPO SHOP – Future Retail Solutions 2019.
Cum a fost la prima ediție a conferinței EXPO SHOP – Future Retail Solutions
Prima ediție a conferinței EXPO SHOP – Future Retail Solutions din 2018 a adus mai multe premiere, printre care și 3 lansări în exclusivitate: Carrefour Romania a lansat portalul unic (inclusiv pentru noua platforma de tip Marketplace), NETOPIA mobilPay a lansat Biometric Payment, o noua soluție de plată pe bază de amprentă digitală, iar eMAG Marketplace a anunțat lansarea serviciului Seller Support pentru partenerii din platformă. Detalii.
Au mai avut speakeri în cadrul conferinței EXPO SHOP – Future Retail Solutions 2018 companii precum: Farmec – divizia de retail, GfK Romania, Biodeck, Kooperativa 2.0, Imagotag, si GLORY GLOBAL SOLUTIONS, compania care dezvoltă soluția de cash management CashInfinity, promovată în România de compania ROPECO. Agenda completă a primei ediții a conferinței.
Pentru detalii legate de pachetele de sponsorizare la Conferinţa EXPO SHOP – Future Retail Solutions 2019, vă stăm la dispoziţie la adresa de e-mail:
revista@retail-fmcg.ro sau la telefon: 0754.331.043
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.