Orange România este noul partener al conferinței EXPO SHOP – Future Retail Solutions 2019, dedicată serviciilor pentru retail, ce va avea loc în data de 10 octombrie 2019. Compania Orange România se alătură, astfel, partenerilor și speakerilor deja confirmați până în acest moment, precum: ESSA Group, NIELSEN România, ROPECO București, IT Genetics și Kooperativa 2.0. Alte confirmări de parteneri și speakeri sunt in curs de concretizare.
Cea de-a doua ediție a Conferinței EXPO SHOP – Future Retail Solutions, organizată de publicația retail-FMCG.ro, în parteneriat cu compania Euroexpo, se va desfășura în cadrul expoziției EXPO SHOP 2019, singurul eveniment dedicat serviciilor pentru retail din România, în perioada 9 – 11 octombrie 2019, în pavilion C1 din cadrul centrului expozițional ROMEXPO.
Orange România
Orange este lider de piaţă în România cu 10.736.700 de clienţi. Orange România oferă o gamă extinsă de soluţii de comunicaţii clienţilor săi, atât utilizatori individuali, cât şi companii, de la servicii de bază până la servicii complete de voce, date fixe şi mobile, precum şi servicii TV.
Începând din luna iulie, divizia B2B din cadrul Orange România promovează oferta sa de servicii IT&C destinate companiilor mijlocii și mari și administrației publice sub brandul internațional Orange Business Services. În urma acestei schimbări, clienții business au acces la noi tehnologii și la inovațiile Orange Business Services (OBS) în domenii precum rețele de comunicații inteligente, internetul lucrurilor conectate (IoT), cloud computing, securitate cibernetică, data analytics, machine learning și inteligență artificială.
Tehnologiile, serviciile și parteneriatele OBS sunt integrate într-un ecosistem construit în jurul datelor, ca resursă esențială de dezvoltare afacerilor din România.
Soluții Orange pentru retail
Specific pentru companiile ce activează în retail, HoReCa sau industria FMCG, soluțiile Orange Business Services pot fi folosite pentru eficientizarea actelor de comerț și personalizarea contextelor și experiențelor de vânzare prin conectarea clienților prin serviciul Business Wi-Fi, colectarea și analiza de informații anonimizate despre obiceiurile de consum sau prin analiza fluxurilor în interiorul și în afara magazinului, sau prin utilizarea de case de marcat cu jurnal electronic.
Business Wi-Fi – soluția oferă conexiuni Wi-Fi fără să fie necesară o investiție suplimentară în infrastructură proprie, cablare sau mentenanță. Cu ajutorul acesteia se poate îmbunătăți mobilitatea angajaților în interiorul spațiuluid e lucru, conexiunile la internet și intranet de pe laptopurile sau smartphone-urile personale ale angajaților se vor realiza într-un mediu complet securizat, iar clienții vor avea acces la o conexiune Wi-Fi puternică și stabilă.
Retail Analytics – Corelată cu Business Wi-Fi, soluția colectează date în timp real din magazine și generează o analiză a comportamentului clienților și a obiceiurilor lor de consum, analizând într-o perioadă istorică sau la un moment dat care sunt zonele din interiorul magazinului unde aceștia petrec cel mai mult timp și cât petrec în aceste zone.
Flux Vision – platformă de analiză a datelor care oferă informații asupra mobilității diferitelor segmente de populație pentru a optimiza comunicarea cu clienții și a crea campanii de geo-marketing specifice
Nu în ultimul rând, casele de marcat Datecs cu jurnal electronic, conforme cu legislația în vigoare, sunt oferite cu plata în rate pe factura Orange și conexiune securizată de date mobile.
——————————————————————————————————————
Conferința EXPO SHOP – Future Retail Solutions 2019 va avea drept speakeri manageri de top din companii de retail, FMCG, servicii conexe şi research, iar agenda evenimentului va conține trei direcții importante: exemple și studii de caz din partea unor jucători importanți din retail, e-commerce, prezentări de servicii, soluții și echipamente dedicate industriei de retail și studii relevante de piață.
Înregistrare și costuri conferință
Începând cu 12 august 2019, puteți profita de următoarele oferte speciale pentru achiziționarea biletelor:
– Discount de 5% pentru 2 bilete achiziționate de persoane de la aceeași companie
– Discount de 10% pentru 3 bilete achiziționate de persoane de la aceeași companie
– Discount de 15% pentru minimum 4 bilete achiziționate de persoane de la aceeași companie
Prețul întreg al unui bilet este de 79 de euro + TVA.
Detalii înregistrare conferință
Pentru detalii legate de pachetele de sponsorizare la Conferinţa EXPO SHOP – Future Retail Solutions 2019 vă stăm la dispoziţie la adresa de e-mail:
revista@retail-fmcg.ro sau la telefon: 0754.331.043
Alți parteneri confirmați ai conferinței
Alți parteneri confirmați ai conferinței EXPO SHOP – Future Retail Solutions 2019 din data de 10 octombrie 2019 sunt: ESSA Group (una dintre cele mai mari companii din piața serviciilor in-store din România, ce înglobează trei branduri, active pe piața din România încă din 2004: Pella, BIP și ESSA People & Management), Nielsen (o companie globală de măsurare și analiză de date care livrează cea mai completă imagine asupra consumatorilor și piețelor din întreagă lume), ROPECO București (prezentă pe piața din România de peste 25 ani, este principalul furnizor local de soluții și echipamente în domeniul procesării de numerar), IT Genetics (companie cu capital 100% românesc, lider pe piața DC/POS, având peste 12 ani de experiență în optimizarea proceselor și a activității business-urilor) și Kooperativa 2.0 (o agenție de digital marketing, înființată în 2012, care oferă servicii de influencer marketing (promovare prin intermediul influencerilor), promovare prin Google Ads (Adwords) și Facebook Ads, administrare a paginilor de Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube și cursuri de social media pentru companii).
Cum a fost la prima ediție a conferinței EXPO SHOP – Future Retail Solutions
Prima ediție a conferinței EXPO SHOP – Future Retail Solutions din 2018 a adus mai multe premiere, printre care și 3 lansări în exclusivitate: Carrefour Romania a lansat portalul unic (inclusiv pentru noua platforma de tip Marketplace), NETOPIA mobilPay a lansat Biometric Payment, o noua soluție de plată pe bază de amprentă digitală, iar eMAG Marketplace a anunțat lansarea serviciului Seller Support pentru partenerii din platformă. Detalii.
Au mai avut speakeri în cadrul conferinței EXPO SHOP – Future Retail Solutions 2018 companii precum: Farmec – divizia de retail, GfK Romania, Biodeck, Kooperativa 2.0, Imagotag, si GLORY GLOBAL SOLUTIONS, compania care dezvoltă soluția de cash management CashInfinity, promovată în România de compania ROPECO. Agenda completă a primei ediții a conferinței.
Pentru detalii legate de pachetele de sponsorizare la Conferinţa EXPO SHOP – Future Retail Solutions 2019, vă stăm la dispoziţie la adresa de e-mail:
revista@retail-fmcg.ro sau la telefon: 0754.331.043
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.