Campania Beck’s „Vezi dincolo de etichetă” urmează să-și desemneze câștigătorii

eticheta Beck'sLowe&Partners a dat șansa celor mai creativi patru români să deseneze noua etichetă Beck’s, ce va apărea pe piață în vara acestui an și va ajunge la milioane de consumatori, într-un proiect ce are drept scop susținerea artiștilor și a artei lor, indiferent de formă.

Concursul de creație a noii etichete a fost conceptul campaniei Beck’s “Vezi dincolo de etichetă” dezvoltate de Lowe&Partners, prin care creativi profesioniști, dar și amatori pasionați au fost invitați să se înscrie, în perioada 18 februarie – 12 aprilie, cu orice formă de artă: grafică, pictură sau fotografie.

Pentru înscrierea în concursul de creativitate a etichetelor au existat mai multe variante: o aplicație specială, intitulată Trusa Artistului, pe site-ul campaniei, cu instrucțiuni grafice ce au putut fi descărcate pe loc de creativi și cu ajutorul cărora au putut realiza online o etichetă originală. Aplicația a fost descărcată de aproximativ 10.000 de persoane. Cei care au avut deja lucrarea au încărcat-o pur și simplu online, la secțiunea Încarcă o etichetă. S-au făcut înscrieri și de pe mobil, descărcând aplicațiile pentru Android și iOS prin App Store și Play Store, la http://goo.gl/VeOLt.

Juriul ce va desemna câștigătorii celor patru etichete care vor ajunge la milioane de consumatori este format din Radu Pop, unul dintre cei mai originali și mai premiați ilustratori din România și Valentin Tănase, artist cu peste 30 de expoziții personale de pictură și grafică în România și în străinătate.

Cei patru creatori ai etichetelor câștigătoare vor primi un pachet de design profesional care conține un sistem desktop Apple iMac 27’’ și un creion cu scanner real-time Wacom.

Mobile Works s-a ocupat de componenta mobile a campaniei, în timp ce Hyperactive a contribuit în segmentul digital, prin dezvoltarea platformei online.

Campania a beneficiat de popularizare prin spot TV, radio, presa, OOH si Horeca, dar și evenimente speciale cu componentă de Augmented Reality. Un proiect special de OOH a fost implementat la stațiile de metrou Universitate, Victoriei, Politehnica, Unirii.

“Brandul Beck’s înseamnă să vezi lumea în felul tău și să ai curajul de a-ți afirma originalitatea, iar conceptul <<Vezi dincolo de etichetă>>, implementat de echipa Lowe&Partners, chiar despre asta a fost. Să provoci oamenii să fie autentici – să își elibereze imaginația și talentul – este un demers minunat, care a avut succes”, spune Ecaterina Bordei, Brand Manager Beck’s.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,845 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Promovare » Promovare online » Campania Beck’s „Vezi dincolo de etichetă” urmează să-și desemneze câștigătorii
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: