Compania clujeană Managis Bio, importatorul de produse bio, de alimente dietetice bio fără aditivi şi de produse bio fără gluten, și-a propus să aducă și mai aproape produsele de consumatorii doritori de un stil de viaţă sănătos.
Compania, unul dintre jucătorii importanți din piața produselor BIO din România, continuă să își croiască viziunea de a inspira familiile și copiii să se reconecteze cu natura și cu energia sănătoasă, propunându-le acestora doar produse de calitate, certificate ecologic și mai ales gustoase.
Una dintre gamele de succes ale companiei este MOGLI, primul brand din portofoliul Managis Bio, distribuitor unic în România pentru aceste produse, certificate DEMETER. Ingredientele din produsele MOGLI sunt cultivate în ferme certificate organic, fără conservanți chimici, fără zahăr, fără coloranți sau aditivi.
Gama de produse MOGLI
Gama de produse bio MOGLI acoperă nevoile nutriționale ale organismului uman, indiferent de vârsta acestuia, asigurând o mâncare calitativă și sănătoasă atât la micul dejun (cereale, musli, piureuri din fructe), cât și la gustarea dintre mesele principale (biscuiți, covrigei, inele uscate din mere, batoane, mix de fructe uscate).
Piureurile MOGLI au o compoziție similară fructelor din care sunt create, nu au zahăr adăugat, iar consumul acestora aduce o multime de beneficii: conțin nutrienți importanți în creștere și dezvoltare, vitamine, minerale, fibre alimentare, toate într-o formă ușor de acceptat pentru copii.
Batoanele MOGLI reprezintă o sursă excelentă de elemente nutritive și vitamine, foarte potrivite pentru a fi consumate ca o gustare delicioasă. Asigură energie copiilor, iar aportul de fibre adus este important.
Biscuiții MOGLI, cu o compoziție nutrițională echilibrată și ingrediente de calitate, atent selecționate, sunt prezentați într-o formă și ambalaj atrăgătoare. Biscuiții conțin nutrienți importanți, vitamine, minerale și fibre alimentare, foarte importante pentru creșterea și dezvoltarea sănătoasă.
Snacksurile MOGLI reprezintă o variantă sănătoasă de gustări, sunt create din ingrediente de calitate superioară și nu conțin aditivi alimentari.
Conceptul MOGLI
„În ultimii ani, brandul MOGLI, a început să fie tot mai vizibil, iar promisiunea producătorilor germani – „a real treat, that tastes as good, as nature can be! We promise! – este una care se respectă în toate aspectele. De la partea de producție, până la ambalare și expunere la raft.
De aceea, Managis Bio se preocupă de dezvoltarea acestui brand în România. Dincolo de premizele economice și de profit, pe care orice companie urmărește să le maximizeze, noi dorim să ne asigurăm că ceea ce oferim pe piață este calitatea, iar pe termen lung crește calitatea vieții.
Pentru viitor, ceea ce oferim copiilor din punct de vedere al dezvoltării, după vârsta de 2 ani, se clădește prin investiție. Azi, generația noastră de părinți este foarte atentă la alimentație, copiii fiind dispuși să învețe alături de noi conceptul potrivit căruia gusturile se educă, se schimbă, iar împreună alegem un meniu sănătos.
Un meniu alcătuit din ingrediente integrale este un pas spre creșterea gradulului de conștientizare asupra importanței sănătății în performanță la locul de muncă și în viață”, a declarat Daniela Salomie, fondatorul companiei Managis Bio şi antreprenorul care îşi doreşte să schimbe percepţia consumatorilor asupra produselor bio.
Acțiuni conexe
Managis Bio continuă organizarea de ateliere de gătit sănătos unde participă sute de copii și părinți dornici să învețe tainele gătitului sănătos. „Îi învățăm de mici că dacă mâncăm sănătos, creștem armonios. Credem că nu trebuie să fii un chef ca să gătești sănătos, ci doar să fii informat și atent la cee a ce îți face bine ție și familiei tale. Produsele noastre reprezintă tot atâtea soluții practice, rapide și simple pentru mese și gustări sănătoase”, a daugat Daniela Salomie.
Pe lângă ateliere, compania clujeană Managis este parte din multe alte evenimente, implicând cât mai mult comunitățile locale, precum: festivalul Zilele Clujului, Wonderpuck, Arobs Swim Cup, Maraton Arobs, Maraton Magic Camp sau Campania de donație Peditel.
„Din punct de vedere al prezenței online, participăm activ la webinarii cu rețete și Q& A, iar începând cu luna aprilie ne-am propus să organizăm unul în care să promovăm un stil de viață echilibrat, alături de nutriționiști cu experiență, cu ajutorul cărora ne propunem să demistificăm trend-urile în nutriție”, a precizat Daniela Solomie.
Povestea Managis Bio
„Managis Bio a început ca un start-up în anul 2012, după o idee venită în timpul unui curs cu Doug Richard de la School for Start Up, un bine cunoscut mentor din SUA. Am avut şi mă bucur în continuare de sprijinul unor parteneri precum și a unui mentor cu experiență de business, suport important într-o piață de produse bio fragilă precum cea din România și, încet, an de an, mi-am impus să aduc doar produse de calitate, certificate ecologic și mai ales gustoase.
Un sector care are cerințe mari şi specifice este cel al alimentelor fără gluten. Ceea ce îmi doresc să transmit şi să se simtă este că mitul potrivit căruia “bio = scump” este legat doar de percepția costului, pentru că beneficiile sunt uriașe,” ne-a declarat Daniela Salomie.
Pe lângă gama MOGLI, portofoliul de produse distribuite exclusiv de compania Managis Bio în România mai cuprinde: biscuiți și fursecuri bio, vegane și fără gluten sub brandul GENEROUS, cereale bio sub brandul TURTLE, cu și fără gluten, gama de mâncare bio pentru copii și bebeluși sub brandul SESAMESTREET și creme tartinabile, semințe și sosuri sub brandul EISBLUMERL.
Prezență
Produsele Managis sunt disponibile in în reţeaua de magazine Mega Image, în hipermarketurile cora, în rețeaua de magazine drogerie markt (dm), în lanţul de magazine de specialitate Naturalia, în magazinul online eMAG.ro, în reţeaua de magazine specializate Bebetei precum şi in farmacii, procesul de listare şi în alte reţele fiind în curs de desfăşurare. De asemenea, produsele companiei Managis Bio sunt disponibile şi în propriul magazin online www.managisbio.ro.
„În 2018 am avut o creștere a cifrei de afaceri încurajatoare de 25% față de 2017. Motiv pentru care, anul acesta, încercăm să standardizăm procesul de aprovizionare. Lucrăm deja cu depozite logistice și transportatori autorizați. De asemenea, pentru canalele de vânzare online, avem în proiect să creștem prezența produselor noastre pe platformele de tip marketplace, care asigură transparență”, a concluzionat Daniela Salomie.
www.managisbio.ro // e-mail: bio@managisbio.ro // tel. 0724.35.00.13 // Facebook
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
