Vascar anunță o creștere de 34% a vânzărilor la preparatele din carne, în primele 4 luni

Vascar, unul dintre principalii producători de preparate de carne din România, a înregistrat o creștere de 34% a vânzarilor la preparatele din carne în primele 4 luni din 2016,  față de aceeași perioadă a anului trecut. Cea mai mare creștere este reprezentată de vânzările de specialități țărănești din gama premium „Moldova în Bucate”.

Vascar„La 6 luni de la extinderea gamei „Moldova în bucate” și în categoria de preparate din carne, aceasta a ajuns să reprezinte 30,6% din vânzările de preparate ale companiei. Cele mai bine căutate produse sunt specialitățile țărănești – șunca Praga, crenwurștii din piept de pui, salamurile și cârnații premium. Reducerea TVA-ului la alimente de la 24% la 9% a condus, pe de o parte, la orientarea clienților către produse de calitate superioară, și pe de altă parte, la creșterea în volum a vânzărilor”, spune Vlad Ciuburciu, Director de Marketing Vascar.

Lansată la finalul lunii octombrie 2015, gama completă de mezeluri „Moldova în bucate” cuprinde specialități țărănești (mușchi file, ceafă de porc, șunculiță, pastramă), produse crud uscate (diverse tipuri de salam – salam Sinaia, salam banațean, salam bavarez, salam unguresc – cârnați, mușchi file), salamuri, cârnați, crenvurști, parizer, tobă, semi preparate (mici) etc.

În luna aprilie 2016, Vascar a început distribuția directă în București, prin retaileri independenți, având drept target listarea mezelurilor și a conservelor din gama „Moldova în Bucate” în cca. 500 de magazine de proximitate, până la finalul anului 2016.

O altă creștere semnificativă a vânzărilor pe primele 4 luni ale anului este înregistrată și la categoria conserve – mâncare la cutie. Astfel, vânzările din acest segment au crescut cu 43% în primele 4 luni din 2016, față de aceeași perioadă a anului trecut.

Sub brandul „Moldova în Bucate” Vascar produce mâncăruri la cutie după rețete din bucătaria tradițională moldovenească: ciorbă rădăuțeană, ciorbă de fasole cu afumătură, sărmăluțe, chiftele cu sos, ciolan cu fasole, costiță și cârnăciori cu fasole. Gama de mâncăruri s-a îmbogățit recent cu încă două sortimente: tocăniță de cartofi cu pulpă de porc și ghiveci de legume, un produs de post.

Vascar, compania

Cu peste 30 de ani de experiență și o cifră de afaceri de aproape 61.2 milioane de lei în 2015, Vascar este unul dintre principalii producători de preparate din carne din România, oferind produse nu doar gustoase, ci și sănătoase.

Vascar procesează și comercializează preparate din carne, pateuri, conserve din carne și mâncăruri la cutie sub mărcile Vascar și Moldova în Bucate.

Pentru Vascar lucrează mai mult de 300 de angajați, iar compania deține o fabrică de procesare și 20 magazine proprii în regiunea Moldovei. O parte din produsele Vascar și Moldova în Bucate sunt distribuite la nivel național, în hypermarket-uri.

Vascar, o companie înființată în 1984 la Vaslui, produce preparate “marcă proprie” pentru Kaufland, Carrefour, Mega Image și Lidl.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,955 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Vascar anunță o creștere de 34% a vânzărilor la preparatele din carne, în primele 4 luni
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: