Cupio, brandul 100% românesc, a atins pragul de 100 de angajați

În luna mai a acestui an, brandul 100% românesc CUPIO, unul dintre cele mai reprezentative branduri de pe piața cosmeticelor profesionale și a produselor de makeup din România, a atins pragul de 100 de angajați.

Creşterea numărului de angajaţi a survenit în mod natural în urma extinderii numărului de magazine la nivel national, dar și în urma creșterii nevoilor de recrutare pe poziții de top management și a specialiștilor.

„Este o adevărată provocare să găsești oamenii potriviți pe pozițile existente în organizație, indiferent de domeniul de activitate și preponderent în domeniul vânzărilor de beauty. Piața muncii este “săracă” în acest moment, iar modalitățile de recrutare trebuie să fie unele extrem de creative pe lângă cele standardizate, astfel încât să ajungem la candidații targetați de noi. Și când ajungem la ei, ne ținem promisiunile”, a declarat Bianca Potyesz, HR Manager Cupio.

Anul acesta, Cupio a sărbătorit 7 ani de activitate. În acest moment, compania timișoreană deține magazinul online, dar și 11 magazine fizice în: Timișoara, Arad, Cluj, București și Constanța. Ultimul magazin a fost deschis la finalul lunii februarie 2019, în mall-ul ParkLake din București.

„Cupio este un angajator relativ “tânăr” având 7 ani de existență pe piața muncii și care acum lucrează zilnic la construirea și creșterea brandingului de angajator și la creșterea notorietății.

În politica de resurse umane a companiei se insistă pe prezența unui plan de succesiune în cadrul organizației, care asigură un grad ridicat de retenție, dar și reducerea costurilor de recrutare și selecție a personalului pe termen mediu și lung. Ne străduim să avem mereu o imagine obiectivă și realistă asupra angajaților cu potențial, asigurăm o dezvoltare profesională a acestora și astfel avem la îndemână un volum constant de talente, care corespund strategiei de business a companiei.

Cultura noastră organizațională este bazată pe valori precum încrederea în angajat și în capacitățile sale creative și de autocontrol. O altă strategie importantă este delegarea unor atribuții și responsabilități la nivelul echipelor de proiect, motivarea și fidelizarea permanentă a personalului,” a precizat Bianca Potyesz.

Ce urmează?

Planurile de extindere Cupio au în vedere deschiderea a încă 3 magazine în țară în 2019, iar până la final de 2020, rețeaua să ajungă la un număr de 20 de magazine în România.

„Echipa noastră se întregește mereu cu persoane tinere, vesele, cu experiență în domeniu, orientate spre muncă în echipă, performanță și rezultate. Pasiunea pentru frumos, creativitatea și deschiderea către nou completează frumos profilul angajatului Cupio.

Dezvoltarea profesională continuă, trainingurile de produs, de vânzări sau de abordare a clienților care contactează echipa din Call Center, reprezintă o prioritate pentru noi și căutăm mereu modalități prin care să venim în întâmpinarea clienților, să îi fidelizam pe cei existenți deja, dar să atragem și alții noi,” a concluzionat Bianca Potyesz.

CUPIO

Brandul 100% românesc Cupio, fondat în 2011 în orașul Timișoara, a devenit unul dintre cele mai importante repere în piața produselor cosmetice profesionale.

În 2018, Brandul Cupio a generat vânzări cumulate, pe întreg grupul de firme, de peste 8.5 milioane de euro, iar obiectivul setat pentru 2019 prevede o creștere de 20%, ce va depăși pragul de 10 milioane de euro.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,955 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Cupio, brandul 100% românesc, a atins pragul de 100 de angajați
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: