Vânzările METRO AG au crescut cu 2,3% în T1 din anul financiar 2018/19

Vânzările like-for-like ale retailerului german METRO AG au crescut cu 2,3% în primul trimestru din anul financiar 2018/19. Evoluția vânzărilor în primul trimestru al anului 2018/19 a fost în conformitate cu previziunile pentru întregul an financiar 2018/19, conform cifrelor preliminare și neauditate, comunicate azi de catre retailer.

Compania a avut un boost puternic de 6,4% în Europa de Est (fără Rusia), regiune din care face parte și România.

„În primul trimestru al anului 2018/19, METRO a obținut cele mai bune vânzări like-for-like pentru șase trimestre consecutive. Aproape toate segmentele au contribuit pozitiv la acest lucru.
În Rusia, măsurile adoptate au arătat rezultate pozitive, iar vânzările like-for-like au fost doar ușor negative.Confirmăm previziunile noastre pentru exercițiul financiar 2018/19 „, a declarat Olaf Koch, președintele consiliului de administrație METRO AG.

Vânzările totale au scăzut cu -0,6% până la 8,0 miliarde de euro, ca urmare a efectelor negative ale evoluției valutei în Rusia și Europa de Est. Cu toate acestea, vânzările totale în moneda locală au crescut cu 2,1%.

La 31 decembrie 2018, rețeaua de magazine a inclus 771 de magazine, cu 11 magazine mai mult decât la aceeași dată în anul precedent. În primul trimestru al anului 2018/19, au fost deschise două magazine, unul în China și unul în Turcia.

METRO

În România METRO AG are operațiuni de retail prin METRO Cash & Carry România, companie lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,914 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Vânzările METRO AG au crescut cu 2,3% în T1 din anul financiar 2018/19
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: