Pawel Musial a fost numit Director General al PROFI, înlocuindu-l temporar pe Daniel Cîrstea

Pawel Musial, Președinte Executiv PROFI, a fost numit Director General în exercițiu al companiei, cu începere de la 3 februarie 2020. Pawel îl înlocuiește temporar pe Daniel Cîrstea, cel care a condus retailerul din 2015 și până acum.

profi

Pawel a mai deținut funcția de Director General al PROFI din 2010 până în 2015. Managerul polonez a revenit in această lună la PROFI, inițial în funcția de Președinte Executiv, iar începând cu 3 februarie 2020 va prelua conducerea companiei.

Actualul Director General, Daniel Cîrstea, va lua o scurtă pauză și va reveni în PROFI ulterior. Pe timpul interimatului, Pawel Musial va prelua rolul de Director General în exercițiu.

“A fost o plăcere și o onoare să lucrez cu echipa și să conduc extraordinara creștere a rețelei PROFI din ultimii ani.

A fost o perioadă foarte incitantă și totodată foarte aglomerată în ce mă privește iar, pentru a-mi reîncărca bateriile, am decis să îmi iau puțin timp liber. Voi reveni în PROFI cu mai multă energie pentru a contribui mai departe  la succesul  companiei ,” a declarat Daniel Cîrstea.

“Îl felicit pe Daniel pentru că a condus cu succes compania în ultimii patru ani și mă bucur că voi continua munca pe care am început-o împreună în 2010.

Vom continua să oferim consumatorilor din România cea mai bună valoare și experiență de cumpărare, vom extinde și mai mult rețeaua și o vom ajuta să își concretizeze potențialul,” a afirmat Pawel Musial.

PROFI

Retailerul PROFI ROM FOOD, ce aparține companiei Mid Europa Partners, operează în România 3 formate de magazine de proximitate: Standard și City, formate destinate urbanului mare și mic și Loco, formatul destinat zonei rurale

Cu aproape 1,200 de magazine și peste 17,000 de angajați, PROFI este rețeaua de retail cu cea mai mare acoperire geografică, recunoscută ca cel mai mare angajator din România.

În 2018, Profi a înregistrat o cifră de afaceri de 5,912 miliarde de lei. Compania de retail și-a reafirmat ținta de a deveni retailerul numărul 1 în 2023, în termeni de cifră de afaceri, cu vânzări de peste 15 miliarde de lei (aprox. 3,2 miliarde de €) și de a opera, în 2023, cea mai mare rețea națională de magazine (cu peste 2.500 de unități în toate tipurile de localități) de tip „value supermarket”.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Depositphotos

13 comentarii la „Pawel Musial a fost numit Director General al PROFI, înlocuindu-l temporar pe Daniel Cîrstea”

  1. Buna ziua Doresc sa va aduc la cunostinta cateva lucruri cu privire la diectorul de vanzari Laurentiu Zidaru.Acesta are un comportamen inuman,injositor si umilitor cu absolut toti angajatii companiei.Limbaj suburbaban si gesticulari isterice chiar de fata cu clienti in magazin.Amenintari cu concedieri pentru motive puerile.Umileste in ultimul hal pe toata lumea si trebuie sa taci daca nu te concediaza.Toate aceste lucruri nu fac decat sa creeze un climat de teroare la munca.Toti sefi de tura si magazin stiu cum se comporta dar nu spun nimic sa nu fie concediati.Halal director de vanzari!!

  2. Mag din apusului 29 lasa de dorit preturile de la raft nu corăspund cu programul din calculator omul de la paza este vai capul lui un de l ați găsit ca este expirat faceți ceva va rugam

  3. Veniți la profi ploiesti lămâita sa vedeți limbaj al angajaților și de la 20 30 sa nu mai va servească sa zică ca trb sa dizefecteze aparatura care toaca carnea și sa vedeți câte nereguli și cati clienți nemulțumiți sunt

  4. stimati conducatori ai lantului de magazine PROFI va aduc la cunostinta ca dvs impartiti profitul la progusele”fals”in promotie (detin probe)cu angajatii dvs intrucat una scrie oe produs si alta pe bonul eliberat de casa de marcat la care suma e dubla deci nu apare ieftinirea.ca aveti o problema de sistem obiceiul s-a raspandit si va rog insistent sa verificati acest aspect,degeaba inapoiezi diferenta cand esti prins cu mata in sac tot furt se numeste si cel care o face tot hot si dk o face din soft.
    cu respect si consideratie un client fidel al dvs.

  5. Bună ziua, ieri 25.03.2021 am fost la profi centru Roman să iau fructe dar nu am reușit pentru că nu aveau pungi de nici un fel, am întrebat o vânzătoare a zis că trebuie să apară că sa terminat, deci ce organizare se face acolo așa vă pierdeți clienții?‍♂️?

  6. VA ROG sa revizuiti regulamentele de folosire a cupoanelor de discount deoarece in forma actuala este clar ca sunt facute numai in beneficiul companiei, nu si pentru clienti.
    Mai cercetati si pin tarile occidentale cum e treaba cu revistele de advertising si cupoanele oferite cumparatorilor.

  7. nu stiu la cine sa explic despre o situatie care troneaza aici la profi tarnaveni judetul mures!….in urma cu aproape un an s-a schimbat sefa de magazin care se crede de neinlocuit! inclusiv un alt sef mai mare in rang care pur si simplu terorizeaza angajati!…angajatilor le este teama sa spuna cv …pt ca desigur urmeaza imediat lichidarea….asa ca toti care se angajeaza aici pt acel mizer salar nu rezista mai mult de 2 luni….nu se poate efectua un control si a rezolva problema?..este vb de profi din strada republici!…aici sunt 3 magazine profi.lozinca lor este: nu iti convine pleaca! vin alti!…multumesc pt rabdarea avuta sa cititi doleantele mele!

  8. Bună ziua
    Sunt client profi ploiesti str Mărășești un magazin foarte frumos și ordonat datorita angajaților care muncesc din greu mai ceva ca la un lagăr iar acei angajați sunt niște copii în majoritatea cazurilor cu diverse prb în fam și în viata care se chinuie după o zi pe cealaltă și vin la acest servici forțați de împrejurări având în vedere ca sunt chinuiți și abia se descurca și dau tot ce au mai bun sunt luați și tăvăliti și șters pe jos cu ei de asa numita sefa de magazin Dumitru Anisoara Cornelia aceea creatura umila lipsita de bun simt și respect,având în vedere ca am câteva persoane dragi care se chinuie după o zi pe cealaltă în acest magazin am încercat chiar eu în pers sa port o discuție cu aceasta numita sefa de magazin ( buricul pamantului) sa o întreb dc îți bate joc de proprii colegi,de altfel o pers extrem de isterica care a început sa tipe la mn în mijlocul magazinului nepasandui ca în jurul ei sunt și alte pers și amenințând ma ca suna la politie am realizat totodată ca aceasta pers trebuie amendata și pt ocuparea liniei de urgenta inutil,doar pt simplul fapt ca ia are ceva prb la mansarda.
    În caz ca cineva citește aceste comentări încercând sa rezolve ceva am rugămintea sa o scoată pe aceasta creeatura din funcția de sefa pt ca nu face nimic decât pe sperietoarea în acel magazin și mănâncă semințe.
    Mulțumesc…aștept un rsp cât mai urgent multă lume din acel magazin pleacă acasă cu traume…..!!!

    1. Domnule Director General Profi…
      Rog trimiteți un corp de control la magazin.PROFI Orșova..deoarece șefa de magazin Izabela Claudia Craineanu..si șefa de tura ANDRACS Lili..au un comportament foarte urât față de angajați și clienți…
      Aduc cuvinte jignitoare tuturor…inclusiv furnizorilor !!!
      Astfel de persoane nu sunt pregătite pentru astfel de functii !!!
      Va mulțumesc !!!!

  9. Domnule Director General…
    Va rog luați masuri mai severe cu șefă de magazin PROFI Orșova Mh.deoarece are un comportament foarte agresiv cu angajații și clienții acestui magazin.umilind-ui în tot felul prin cuvinte și gesturi !!
    O astfel de persoana nu este pregătita pentru functia de șef de magazin !!
    Rog luați cele mai drastice măsuri !!!

  10. Domnule director general, pe scurt doresc să să vă supun atenției următoarea situație: la magazinul ”PROFI” situat în mun. Bacău, str. Aprodu Purice, există o fluctuație mare de personal, însă aceasta nu poate justifica , indolența, amatorismul, lipsa de interes și respect față de cumpărători manifestată în fiecare zi, funcționarea unei singure case de marcat în timp ce suntem obligați să stăm la rând perioade lungi de timp, și numai după insistențele noastre se mai deschide o casă, dar nu lipsesc comentariile pt k am avut tupeul să le deranjăm de la cafea sau țigară. Există produse pe raft care nu au prețul afișat, iar pe anumite rafturi sunt etichete cu prețuri la nimereală, provocând confuzii asupra cumpărătorilor și discuții contradictorii la casă. Pentru produsele vrac există pungi biodegradabile care sunt cântărite odată cu produsele cumpărate, deci sunt achitate la prețul produsului. Cum vă explicați faptul că, ajunși la casă, suntem obligați să mai plătim încă o dată contravaloarea pungii? Răspunsul este: așa am primit ordin! Vi se pare corectă și legală această practică? Parcă ar fi escrocherie! Toate aceste aspecte semnalate sunt realități și pot fi verificate la fața locului de către reprezentanții dvs., cu atribuțiuni de control. Cu stimă, Ioan Chirilă

  11. In data de 26.06.a.c am cumparat de la magazinul Profi din Moreni-DB.str.Pantea Ion nr.20-22 blD1B o Sana covalact de tara cu aplicatia Profi si banane in jurul orelor 11,30. Intrucat la Sana nu mi s-a facut reducerea conform aplicatiei am solicitat operatoarei casei de marcat explicatii,dar aceasta pe un ton vulgar a spus ca nu am accesat eu bine aplicatia! Pentru banane m-a jignit deoarece 2 nu erau legate de snop,si ca trebuia sa le cantaresc separat nu impreuna pe toate! Oare daca cumpar fructe,sunt obligat sa le cantaresc pe fiecare in parte,sau exista obligatia firmei de a monta o camera de supraveghere pentru a verifica corectitudinea cantaririlor.O alta operatoare a casei de marcat a verificat daca aplicatia Profi din sistem functioneaza si constatand ca nu,mi-a returnat suma.Felicitari pentru aceasta angajata care i-a dat o lectie de comportament celeilalte angajate care nu a gestionat bine situatia creata

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *