Profi a deschis simultan astăzi, 11 februarie 2021, în Timișoara, primele două magazine pilot ProfiGo, combinând funcționalitățile magazinului de proximitate cu cele ale unuia de convenience. Ele reprezintă felul în care lanțul de magazine răspunde nevoilor consumatorului din ziua de azi care dorește să-și cumpere rapid mâncarea de calitate de care are nevoie când pleacă la muncă sau vine acasă.
“În momentul de față, acest segment nu este realmente reprezentat în retailul românesc, așa că intervenim noi pentru a-l oferi. După părerea mea, putem câștiga această piață,” a declarat Pawel Musial, directorul general Profi.
Noul format a fost anunțat pentru prima oară anul trecut, în luna septembrie, la inaugurarea magazinului concept Profi de la Ploiești, în cadrul căruia era testat ca zonă de convenience. „Rezultatele inițiale s-au dovedit încurajatoare, așa că ProfiGo este acum gata să-și ia avânt, cu un larg sortiment de produse ambalate, gata de consum, și de luat la pachet,” au declarat reprezentanții Profi.
Astfel, cu aceste remodelări, Profi își confirmă prioritatea pentru acest an de a se dezvolta pe două direcții – urban și rural, în trei formate de magazine – supermarket, proximity (convenience) și only local store, cu patru bannere de retail – Profi Supermarket, Profi City, ProfiGo și Profi Loco.
ProfiGo, magazine remodelate
Cele două unități ProfiGO inaugurate azi în Timișoara sunt versiuni remodelate ale magazinelor care deja funcționau la parterul sediului Profi, pe Calea Sever Bocu nr.31, și pe Strada Intrarea Doinei, nr. 19 – 21.
„S-ar putea spune chiar că deja sunt în funcțiune numeroase magazine ProfiGo, doar că deocamdata se ascund sub formatul Profi City. Treptat, ele vor fi remodelate in așa fel încât să capete noua înfățișare ProfiGo, mai primitoare, și un sortiment mai larg de produse ambalate gata de consum,” au completat reprezentanții companiei.
ProfiGo este o nouă provocare îndrăzneață lansatâ în retailul modern de Profi care, de la 67 de magazine în anul 2010, a ajuns să fie astăzi rețeaua cu cea mai mare acoperire geografica din România, cu peste 1400 de magazine.
Seria provocărilor făcute de acest retailer mereu surprinzător include inaugurarea, la Sighișoara, a primului magazin modular din Europa de Sud Est, deschiderea, la București, a primului Magazin din Gheață din lume, sau crearea formatului Profi Loco, dedicat zonelor rurale din România, zone anterior considerate inaccesibile retailului modern, ca să menționăm doar câtetva.
Profi
Cu peste 22.000 de angajați și un ritm de creștere ce depășește 200 de magazine pe an, Profi țintește spre a doua poziție din retailul românesc în anul 2024, la ora actuală având o rețea de peste 1.400 de magazine.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail