Obiectiv cora România – extinderea serviciului de livrare la domiciliu în toată țara

cora România a lansat oficial azi, 19 mai 2016, noua platformă cora.ro, magazinul online care la finalul lunii martie a intrat în proces de mutare şi de rebranding de pe www.coraDrive.ro, platforma unde s-au lansat iniţial serviciile de e-commerce, pe site-ul clasic cora.ro.

cora RomâniaNoul magazin virtual cora.ro reprezintă o replică a magazinului clasic ce oferă consumatorilor accesul rapid la aproximativ 30.000 de articole, o ofertă triplă față de cea a serviciului coraDrive valabil până recent.

„Prin noua platformă cora.ro le propunem clienților noștri presați de timp o vizită virtuală în magazinul cora, care este astfel gândit încât alegerea produselor favorite să fie o experiență simplă și plăcută. Platforma cora.ro este intuitivă și perfect accesibilă utilizatorilor de smartphone și tabletă”, a spus Philippe Lejeune, CEO cora România.

Cora România a lansat în decembrie 2013 serviciul coradrive.ro, primul hipermarket online din România cu livrare de tip drive ce a fost disponibil inițial doar pentru magazinul cora Lujerului din București. În luna decembrie 2014, cora a început livrarile la domiciliu, în București și în zonele limitrofe.

Ce aduce nou cora.ro?

Magazin online

Unul dintre punctele forte al noii platforme cora.ro este acela că poate analiza obiceiurile în materie de shopping ale cumpărătorilor, ușurându-le căutarea pe site. Astfel, platforma definește, pe baza istoricului de căutare și a cardului de fidelitate, profilul cumpărătorului, care primește apoi recomandări și oferte în primul rând din gama produselor preferate.

Magazinul online este structurat intuitiv, pe universuri de consum precum: alimente, băuturi, casă și familie, bebe și copii, pet shop.

Un alt atu este mobilitatea, caracterizată prin aceea că o comandă poate fi lansată nu doar de la birou sau de acasă, ci și atunci când clientul se află în trafic, în drum spre casă sau spre serviciu, prin scurta navigare pe site cu ajutorul telefonului mobil.

„Încercăm să aflăm ce caută clientul și să îl ajutăm să găsească produsele favorite într-un timp scurt, la cele mai bune prețuri,  iar noua platformă cora.ro face posibilă corelarea fină a cererii cu oferta”, a completat Philippe Lejeune.

Noul site cora.ro este rezultatul firesc al creșterii interesului românilor pentru shopping-ul online, segment care, potrivit estimărilor cora România, va continua să crească.

„În timp ce îmbunătățim continuu activitatea magazinelor noastre din România, alocăm resurse importante online-ului, al cărui potențial substanțial pentru retail este evident”, a mai afirmat Philippe Lejeune.

Serviciul de livrare la domiciliu este disponibil consumatorilor care locuiesc în București și în zonele limitrofe, urmând ca până la finalul anului să fie extins și în țară, cu o primă lansare la Constanța.

Câteva cifre plus alte informaţii de reţinut – magazin online cora.ro:

– cca 40% din totalul produselor comercializate în magazinele cora fizice sunt disponibile si online, iar procentul va creşte la 50% până la finalul anului

– top 3 categorii cora.ro cu rulajul cel mai mare: băuturi, detergenţi şi ultra-fresh (lactate)

– profilul predominant al clientului magazinului online cora.ro: persoanele cu copii, care îşi doresc să câştige timp pentru familia lor

– comenzile pentru drive se pregătesc în cca 2 ore

– comenzile pentru livrare la domiciliu plasate pană în ora 12.00 se livrează în aceeaşi zi, iar cele plasate după ora 12.00 se livrează în ziua următoare

– este disponibilă modalitatea de plată cash la livrarea sau la ridicarea produselor

– valoare coşului achizitionat online cu ridicare din magazin (drive) este de până la 4 ori mai mare decât cel din magazinul fizic, cu fluctuaţii în funcţie de magazin

– coşul de cumpărături pe drive este puţin mai mic decât cel cu livrare la domiciliu

– ponderea dintre serviciile de livrare la domiciliu şi serviciul drive, în termen de vânzări, este de 65%/ 35%

– cora Lujerului a ajuns, la finalul anului trecut, la cca 60 de comenzi pe zi, în magazinul online

– cca 1.000.000 de clienţi cora, la nivel naţional, posesori de carduri de fidelitate

– piaţa de cumpărături online de produse alimentare din România este cca 3% din totalul piaţei de produse alimentare, iar targetul cora este de a ajunge la acest procent

Patru puncte coraDrive, deschise în hipermarketurile cora Lujerului, cora Pantelimon, cora Sun Plaza și cora Alexandriei din București, oferă posibilitatea ridicării, de către client, a cumpărăturilor comandate online.

Unul dintre obiectivele cora România îl reprezintă extinderea serviciului de livrare la domiciliu în toată ţara, reprezentanţii retailerului neprecizând orizontul de timp. Următorul oraş în care cora va implementa serviciile drive şi de livrare la domiciliu este Constanţa, oraş în care funcţionează 2 unităţi cora.

cora România

Parte a grupului Louis Delhaize, cora este unul dintre cele mai dinamice branduri de retail. Prezent pe piața românească din 2003, grupul operează în prezent 11 hipermarketuri în București și în marile orașe.

În 2013, cora a lansat platforma cora.ro, fiind primul mare lanț comercial cu livrare tip drive din România. Astăzi, rețeaua punctelor coraDrive a fost extinsă la nivelul tuturor  celor patru magazine din Capitală.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,885 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » E-commerce » Obiectiv cora România – extinderea serviciului de livrare la domiciliu în toată țara

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: