Lidl, cel mai activ brand din retail în online

Continuăm seria interviurilor „Retailerii din România și Social Media”, începută în mai, anul acesta, cu unul dintre cei mai noi jucători din retailul FMCG din România, Lidl, în încercarea noastră de a vedea care este deschiderea retailerilor din România vis-a-vis de Social Media.

Domnul Florin Draghia, Manager Marketing, Lidl Romania, a avut amabilitatea să ne răspundă la câteva întrebări:

Retail-FMCG.ro: Ce instrumente de Social Media folosiţi în prezent şi care vă sunt planurile de viitor în această direcţie?

Florin Draghia: Facebook, Twitter şi YouTube sunt mediile de comunicare unde suntem activi încă de la inceputul Lidl in România şi dorim să dezvoltam foarte mult comunicarea în aceste medii.”

2. Retail-FMCG.ro: Care sunt beneficiile pe care le aveţi din folosirea Social Media?

Florin Draghia: „Beneficiile sunt reprezentate de dezvoltarea unei relaţii directe şi în timp real (24h/24h, 7 zile din 7) cu clienţii noştri, apropierea de aceştia într-un mediu neconvenţional, în care ei se simt în largul lor – între prieteni. Considerăm important limbajul în care se poartă discuţiile cu fanii, care trebuie adaptat de la caz la caz.

Acest mediu permite creşterea şi menţinerea interactivităţii prin intermediul concursurilor – niciun alt mediu nepermiţând un grad de participare mai ridicat şi mai transparent decat cel online.

Mai mult decat atat, pagina noastră de Facebook este personalizată în totalitate, oferind mai mult decât doar simple informaţii pur comerciale – prezentăm reţete sau exclusivităţi online care sunt în premieră prezentate fanilor nostri.”

3. Retail-FMCG.ro: De ce credeţi că Social Media e benefică pentru promomovare/brand awareness?

Florin Draghia: „Un brand activ in domeniul social media este un brand care traieşte în acelaşi mediu cu fanii săi, care îi informează şi care poate, pe baza feedback-ului în timp real de la aceştia, să işi îmbunătăţească performanţele într-un timp scurt, spre beneficiul acestora.”

4. Retail-FMCG.ro: Care e diferenţa dintre comunicarea în media tradiţională şi în Social Media?

Florin Draghia: „În primul rand comunicarea este directă, mesajul ajungând instantaneu la public; clienţii noştri se regăsesc în lumea virtuală, fiind bine ştiut faptul că încet-încet se petrece o tranziţie de la mediile tradiţionale la mediul online. Suntem cel mai activ brand din domeniul retailului şi ne mândrim cu cifra de peste 100.000 de fani, cifră atinsă în decurs de numai 4 luni.

De citit din aceeaşi serie: 1,2 si 3.

Depositphotos

Un comentariu la „Lidl, cel mai activ brand din retail în online”

  1. lidl mi se pare cel mai mizerabil brand din retail _vezi reclama romania=tigani. spa plata marca proprie oprita de la vanzare ca avea bacterii din fecale, au copiat magiunul de Topoloveni= proces pierdut de ei, etc.
    mi se par agresivi si cu calitate medie spre slaba.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *