Retailerii din România și Social Media (3)

Ultimul episod din săptămâna aceasta despre retailerii din România şi deschiderea acestora spre Social Media, este dedicat reţelei Profi. În episoadele anterioare am vorbit de Angst, Kaufland şi Plus, iar ieri de Cora.

Profi este o reţea naţională de supermarketuri, aparţinând Enterprise Investors, un Fond Privat de Investiţii. În acest moment Profi operează un număr de 86 de magazine, iar până la finele anului 2011 se preconizează că se vor mai deschide încă 20 de magazine.

Profi are cont pe Facebook(168 de fani), Twitter(5 followers) şi Youtube. Cifrele nu sunt relevante, Profi păşind în Social Media doar de o lună, dar mai bine să urmărim ce au declarat reprezentanţii reţelei:

 

Retail-FMCG.ro: Care sunt beneficiile pe care le aveţi din folosirea Social Media?

Profi: Este inca devreme sa vorbim despre beneficii, avand in vedere ca PROFI a intrat in zona Social Media doar de o luna; ceea ce ne propunem este sa stabilim si o astfel de relatie cu cei care cred in valorile PROFI si avem convingerea ca, in scurt timp, vom putea sa va spunem mai multe despre succesul nostru si in aceasta privinta.

Retail-FMCG.ro: De ce credeţi că Social Media e benefică pentru promomovare / brand awareness?

Profi: Pe de o parte, Social Media permite o comunicare biunivoca, iar asta are meritul de a ajuta ambele parti implicate sa se cunoasca mai bine. Pe de alta, cand terti necunoscuti isi spun sincer ce cred, ei sunt mult mai convingatori decat mesajele transmise pur si simplu prin reclama. Calitatea oferita de PROFI este din ce in ce mai buna, asa ca suntem convinsi ca acest lucru va fi observat si de cei care comunica in sfera Social Media, ceea ce nu poate decat sa vina in sprijinul brandului PROFI.

Retail-FMCG.ro: Care e diferenţa dintre comunicarea în media tradiţională şi în Social Media?

Profi: Comunicarea in media traditionala este unidirectionala, dinspre brand catre public, incluzand si modificarile produse inerent de fiecare tip de canal de comunicare in parte. Utilizand-o, poti doar spera ca mesajul pe care il transmiti va fi perceput corect. Pe de alta parte, Social Media incurajeaza feed-back-ul, acel ceva esential pentru a afla ce fel de corectii ai de facut. Iar de aici incolo, discutia poate deveni extrem de ampla.

Îi mulţumim foarte mult D-lui Gabriel Paslaru, reprezentant PR Profi.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,885 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » Retailerii din România și Social Media (3)
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: