Vânzările cora România au crescut cu 4,5% în 2014

cora România, retailer ce apartine grupului belgian Louis Delhaize a anunţat rezultatele financiare pentru anul 2014, cu vânzări în creştere cu 4,5%, la 1,71 miliarde de lei (cca. 380 milioane de euro), potrivit IGD.

Exterior Cora AlexandrieiCu o reţea de 12 hypermarketuri la finalul anului 2014, cora a stopat expansiunea în România, ultimul magazin deschis fiind cel din Ploieşti, in octombrie 2013. Mai mult, retailerul a fost nevoit să închidă la finalul lunii mai 2015 primul hypermarlet din România – hypermarketul cora Arad – situat în centrul comercial Galleria Shopping Center din Arad.

După rezultatele excelente din 2013, când cora România a înregistrat creșteri de vânzări de 13,5 %, anul 2014 a fost unul mai dificil pentru cora în condiţiile în care piața a devenit mai competitivă în România, odată cu expansiunea agresivă a unor jucători din retail precum: Auchan, Carrefour și Schwarz Group (Kaufland).

cora România are în prezent 11 magazine, atât în centre comerciale proprii, cât și în spații închiriate, dintre care patru la București (Alexandriei, Pantelimon, Lujerului și Sun Plaza) și opt în provincie, la Ploieşti, Cluj Napoca, Baia Mare, Drobeta Turnu Severin, Constanța (cora Brătianu și cora City park) și Bacău.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,880 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » Vânzările cora România au crescut cu 4,5% în 2014
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: