Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 27 – 31 martie 2017

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 27 – 31 martie 2017.

RetailRetail

Penny Market, parte din grupul REWE, a deschis cel de-al treilea centru logistic din România, în comuna Nicolae Bălcescu, din județul Bacău.

Credit Foto: shutterstock.com

Carrefour a deschis un magazin Supeco la Galaţi, pe locul unei foste unităţi Billa. Reţeaua Supeco ajunge, astfel, la un număr de 5 unităţi în România.

Ajunsă la cea de-a 10-a ediție, gama Deluxe revine, în apropierea Paștelui, în magazinele Lidl din toată țara.

62 de culturi românești de legume și fructe vor fi certificate internațional pentru calitate, în 2017, ca urmare a programului național demarat de Kaufland România.

Selgros Cash&Carry România împreună cu Chef Cezar Munteanu derulează pentru al cincilea an programul „Sănătatea începe din farfurie”.

În primăvara aceasta, începe a patra ediție a Campionatului de Management Lidl, iar tinerii se pot înscrie pe site-ul cariere.lidl.ro până pe 31 mai 2017.

PREMIUM: Piața de retail & FMCG din Europa Centrală va înregistra o creștere constantă până în 2021

FMCG

Supremia Grup, lider pe piaţa locala de ingrediente alimentare şi condimente, a fost cumpărat de compania franceză Solina Group.

„Frumusețea și încrederea se cultivă în familie” este mesajul noii campanii de comunicare Farmec.

Începând cu luna aprilie 2017, Natalia Gelshtein-Kiss este numită Director General Danone pentru România, Bulgaria și Țările Adriatice.

Studii de piață

Top 5 provocări ale companiilor (INFOGRAPHIC), conform studiului „Evoluția afacerilor în 2017” lansat de Valoria. Perspectiva de creștere a companiilor este una reținută, pe fondul incertitudinii politice de la începutul anului.

Pentru a înțelege mai bine felul în care angajații se simt și lucrează la locul de muncă, Plantronics și Oxford Economics au realizat un studiu axat pe dorințele salariaților.

Studiu: unul din patru europeni cumpără online în fiecare săptămână. În România, mai bine de doi din cinci cumpărători online declară că nu au cumpărat niciodată de pe un website din altă ţară.

Retail & FMCG news – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,884 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 27 – 31 martie 2017

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: