Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 4 – 8 iulie 2016

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 4 – 8 iulie 2016.

Retail

Retail

AMRCR (Asociația Marilor Rețele Comerciale din România) a emis un punct de vedere care se referă la impactul pe care îl va avea legea 321 asupra consumatorilor, din punctul de vedere al creşterii preţurilor.

Credit Foto: shutterstock.com

Volumul de retail în România a avut cea mai mare creştere faţă de celelalte ţări UE, în mai 2016, comparativ cu aprilie 2016, conform estimărilor Eurostat. Creşterea volumului de retail în România, în perioada analizată a fost de 13.8 %.

Carrefour a deschis joi, 30 Iunie 2016, primul supermarket din oraşul Filiaşi, judeţul Dolj, ajungând la un număr de 110 magazine în acest format.

Kaufland România propune clienților săi o nouă abordare: „Trăiește fresh”, un concept bazat pe un stil de viață sănătos ce pornește de la prospețimea alimentelor consumate în fiecare zi și merge până la o nouă filosofie de viață.

De-ale noastre, programul dezvoltat de METRO Cash & Carry România în sprijinul producătorilor locali, se extinde în bazinul legumicol Matca din județul Galați, precum și în județele Călărași și Prahova.

Din dorința de a susține economia locală, Lidl a extins căutarea de producători de legume și fructe din România prin cel mai nou și ambițios proiect din Piața Lidl: un parteneriat strategic și sustenabil cu Universitatea de Științe Agronomice și Medicină Veterinară din București (USAMV).

Mega Image continuă, pentru al treilea an consecutiv, programul “Gusturi Românești de la gospodari”, prin care aduce în magazinele sale legume româneşti, cultivate sustenabil pentru un gust autentic.

Mega Image a încheiat luna iunie cu 479 de magazine. PROFI a încheiat săptămâna cu noi magazine la Ștei și Găești, ajungând astfel să numere 411 unități, în 199 de localități.

FMCG

Consiliul Concurenţei a autorizat preluarea SC Albalact SA, SC Rarăul SA și SC Albalact Logistic SRL de către B.S.A. International, deținută de către B.S.A., companie franceză care este societatea mamă a Grupului Lactalis.

Federația Română de Handbal, în parteneriat cu Henkel Beauty Care România, lansează campania „Mingi în școli”, proiect menit să crească accesul copiilor la acest sport și să susțină viitoarea generație de campioni ai handbalului românesc.

Consiliul Concurenţei a autorizat tranzacţia prin care Oresa Ventures (Cyprus) Limited achiziţionează La Fântâna SA şi Grupul LaF.

Retail & FMCG news – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,864 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 4 – 8 iulie 2016

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: