Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 15 – 19 mai 2017

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 15 – 19 mai 2017.

Compania Bento, prin produsele sale adresate sectorului de manufacturing, se poziționează ca unul dintre cei mai buni dezvoltatori de software de gestiune a unităților de producţie din industria FMCG.

retailRetail

Kaufland România a deschis un nou magazin în Craiova, acesta fiind cel de-al treilea din oraș și cel de-al 115-lea al rețelei la nivel național.

Credit Foto: shutterstock.com

Din această săptămână, odată cu inaugurarea altor cinci magazine la Iași, Săcele, Dărăști Vlasca, Pielești și Potcoava, prezența PROFI în România sare pragul de 300 de localități.

Bucureștiul redevine pe 20 și 21 mai capitala gastronomiei românești, odată cu desfășuarea semifinalelor celebrei competiții gastronomice Arena Bucătarilor, organizată de Selgros.

În cei 20 de ani de activitate, Consiliul Concurenței a generat peste 1 miliard de euro economii pentru cetățenii români, arată un studiu al Academiei de Studii Economice, care a evaluat impactul politicii de concurență din România asupra a 10 industrii-cheie din economia națională.

FMCG

În contextul în care în 2016 piaţa de conserve de peşte din România a crescut valoric, faţă de 2015, ceea ce înseamnă că cererea pentru produsele premium a crescut, compania românească Serpico Trading și-a propus ca Siblou să devină leader în segmentul premium al conservelor de ton din România.

Începând din luna mai, produsele sub marca Cris-Tim sunt mai curate și mai sănătoase, datorită tehnologiilor nou-introduse în exclusivitate în România și a inovațiilor la nivel de rețetă.

Coca-Cola România continuă seria lansărilor surprinzătoare din acest an cu un nou gust răcoritor – Coca-Cola Zero Zahăr. Zero Calorii. De asemenea, compania Coca-Cola a anunţat rezultatele studiului „Impactul socio-economic al Sistemului Coca-Cola în România”, potrivit căruia prezenţa acestui sistem pe piaţa locală generează o valoare adăugată de 448 milioane de euro, echivalentul a 0,3% din PIB.

De 16 ani, de când este produs și consumat în România, Activia și-a făcut o tradiție din a susține un stil de viață sănătos, cu alimentație echilibrată, mișcare și gândire pozitivă.

Palmolive a lansat noile sortimente de creme de duș Palmolive Gourmet – Palmolive Gourmet Mint Shake și Palmolive Gourmet Coconut Joy cu aromă de mentă și cocos.

Tuborg dă startul verii cu noua campanie dedicată sezonului estival – „Tuborg dă tonul la premii și mai mari”.

13 tineri studenţi, reprezentând 4 universități din România, au fost selectați pentru a participa în prima rundă a competiției CEO Challenge.

Analize

Vă prezentăm 10 trenduri creative în materie de fotografie pentru anul 2017, oferite de Shutterstock, platforma de fotografii care furnizează utilizatorilor peste 125 milioane de imagini, clipuri video și melodii, platformă cu care revista retail-FMCG.ro este într-un parteneriat pentru a vă oferi cele mai sugestive fotografii ce ilustrează articolele noastre.

Studii de piață

RTB House, companie globală care oferă tehnologii de retargetare de vârf, introduce o abordare inovatoare pentru construcția arhitecturii rețelelor neurale.

Servicii

Compania Bento, prin produsele sale adresate sectorului de manufacturing, se poziționează ca unul dintre cei mai buni dezvoltatori de software de gestiune a unităților de producţie din industria FMCG.

Retail & FMCG news – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *