Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 12 – 16 iunie 2017

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 12 – 16 iunie 2017.

Compania Bento, unul dintre cei mai buni dezvoltatori de software de gestiune a unităților de producţie pentru industria FMCG, propune o alternativă foarte eficientă la soluţiile software standard, soluţie ce presupune integrarea acesteia conform nevoilor şi cerinţelor beneficiarului.

RetailRetail

PROFI a continuat extinderea rețelei în mediul rural și a inaugurat alte două magazine în format Loco, în comunele Crișcior și Hida, rețeaua națională ajungând în prezent la 572 de unități.

Credit Foto: shutterstock.com

De asemenea, retailerul PROFI a înregistrat o creştere de peste 39% a cifrei de afaceri în 2016, faţă de 2015, aceasta fiind cea mai mare creştere din retailul alimentar din România.

La finalul acestui an, Carrefour România va deschide un nou hypermarket, în viitorul Centru Comercial Shopping City Râmnicu Vâlcea, proiect dezvoltat de NEPI, cel mai dinamic investitor și dezvoltator imobiliar de retail din România și din Europa Centrală și de Est. Va fi hypermarketul cu numărul 33 din România al retailerului Carrefour. În perioada 15 iunie- 12 iulie, Grupul Carrefour sărbătorește 16 ani de activitate în România, ocazie cu care își propune să celebreze familia.

De asemenea, Carrefour România și Green Group sărbătoresc 4 ani de operare a sistemului de colectare selectivă a deșeurilor – SIGUREC și cu aceasta ocazie, cei doi parteneri, anunță lansarea unui nou serviciu: colectarea uleiului alimentar uzat pe bază de recompensă, disponibil în toate cele 21 de stații de colectare selectivă Sigurec din proximitatea magazinelor Carrefour.

Începând cu 14 iunie, de Ziua Internaţională a Donatorului de Sânge, Mega Image începe demersul de susţinere a unei cauze sociale extrem de importante în acest moment: nevoia de sânge.

Lansat pe 15 iunie 2016, Lidl Tour a depășit în doar un an pragul de 6000 de turiști care s-au bucurat de oferte unice, la cel mai bun raport calitate-preț. Mai mult, în această perioadă, gradul de satisfacție al clienților s-a mențiunut la 99,9%.

Retail Internațional

Începând cu data de 18 iulie 2017, Alexandre Bompard va fi noul Președinte și Director Executiv al Grupului Carrefour, urmând să preia funcția de conducere de la Georges Plassat, actualul CEO.

Shoptalk Europe, cel mai important eveniment pan-european dedicat inovaţiei din retail şi e-commerce, ce va avea loc la Copenhaga, în perioada 9 – 11 octombrie 2017, a anunțat lista completă a speakerilor care vor fi prezenți la conferințe cu peste 100 de sesiuni şi un line-up de speakeri impresionant ce include peste 70 de manageri C-level (CEO, COO sau CFO). Revista retail-FMCG.ro este partener media pentru România al evenimentului ShopTalk Europe.

FMCG

Începând cu luna iunie 2017, Constantin Bratu se alătură echipei Coca-Cola România, liderul pieţei de băuturi răcoritoare, preluând conducerea Departamentului de Comunicare Coca-Cola, din poziția de Public Affairs & Communication Manager pentru România și Moldova.

La începutul verii, Bergenbier dă startul Caravanei EU SUNT 12 și răcorește România oraș cu oraș, iar KM 0 al Răcoririi – Ploiești – este gazda primului eveniment din cadrul turului ce redefinește răcorirea și trece prin 26 de orașe din țară.

Studii

Revista Biz a lansat vineri, 9 iunie, a noua ediţie a Top Social Brands, clasamentul brandurilor cu cea mai puternică prezenţă în social media, top în care se află și 5 retaileri alimentari prezenți pe piața din România.

Marea majoritate a consumatorilor – 93% – preferă autentificarea biometrică în locul celei printr-o parolă atunci când accesează servicii financiare de pe dispozitive mobile, conform studiului realizat de Mastercard și Universitatea din Oxford.

Analize

FrieslandCampina Romania, producătorul brandului de lactate Napolact, a înregistrat la finalul anului trecut o cifră de afaceri consolidată de 331 milioane de lei, în creștere cu 4% comparativ cu anul precedent.

Retail & FMCG news – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,820 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 12 – 16 iunie 2017

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: