Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 5 – 9 septembrie 2016

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 5 – 9 septembrie 2016.

PREMIUM: Se ştie utilitatea pentru cumpărători a aplicaţiilor mobile dar întrebarea este cât de utile le sunt retailerilor aceste aplicaţii mobile?

Retail

retailÎn România, cifra de afaceri din retail a crescut, în luna iulie 2016, cu 11,7% faţă de aceeaşi lună a anului trecut, conform datelor furnizate de către Institutul Naţional de Statistică (INS).

Credit Foto: shutterstock.com

Mai mult, volumul de retail din România a avut cea mai mare creştere faţă de celelalte ţări UE, în iulie 2016, comparativ cu iulie 2015, conform estimărilor Eurostat, biroul de Statistică al Uniunii Europene. Creşterea volumului de retail în România, în perioada analizată a fost de 13,5%.

REWE România își continuă planul de extindere al rețelei Penny Market odată cu deschiderea celui de-al 179-lea magazin din țară. Cel mai nou Penny Market și-a deschis porțile în data de 7 septembrie 2016, în satul Dudu, comuna Chiajna, județul Ilfov, pe strada Soarelui nr. 4.

Viceprim-ministrul, Ministrul Economiei, Comerțului și Relațiilor cu Mediul de Afaceri, Costin Borc, și Pieter Boone, CEO METRO Cash & Carry International, au deschis „Piața produselor românești”, în cadrul magazinului METRO Düsseldorf.

Selgros Cash&Carry, unul dintre cei mai importanţi operatori din comerţul românesc, a organizat în perioada 6-8 septembrie, la București, finala celei de-a opta ediții Arena Bucătarilor.

Cele mai mari creşteri salariale medii au fost acordate în sectorul de retail (4,3%) şi al bunurilor de larg consum (5,8%), conform datelor ediţiei din acest an a studiului salarial şi de beneficii PayWell România 2016 realizat de PwC.

Retail Internaţional

METRO Group a confirmat ieri, 05 septembrie 2016, separarea în două mari companii independente, Wholesale & Food Specialist Group şi Consumer Electronics products and services Group, decizie care, practic, separă divizia de hipermarketuri şi magazine cash&carry de divizia de magazine care comercializează produse electronice.

Tesco a anunțat implementarea serviciului Scan As You Shop în peste 20 de magazine din Marea Britanie, urmând să lanseze un spot TV pentru a promova tehnologia.

Evenimente: În perioada 27-30 septembrie, în Pavilionul Central Romexpo va avea loc Pack Expo, expoziția anului din Europa de Sud Est pentru industria de ambalaje și soluții de ambalare.

FMCG

Vascar, unul dintre principalii producători locali de preparate din carne și conserve, anunță lansarea primului magazin concept „Moldova în bucate”, situat în centrul Bacăului.

Gama de produse PRÉSIDENT se mărește cu 3 sortimente de brânză telemea, odată cu finalizarea procesului de rebranding al brânzei telemea LaDORNA. Noul ambalaj a gamei include trei sortimente – brânză telemea de vacă, de oaie și de capră.

În perioada 7 – 18 septembrie, Rio de Janeiro va găzdui cea de-a 15-a ediție a Jocurilor Paralimpice de vară. La competiția unde se vor întâlni sportivi din peste 176 de țări, calificați atât la categorii deja consacrate, cât și la categorii noi, România este prezentă cu cea mai numeroasă echipă din istoria Jocurilor Paralimpice.

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, lansează gelul de duș 3 în 1 Gerovital H3 Men Wild, ce poate fi folosit pentru curățarea feței, corpului și părului bărbaților, într-un mod eficient și practic.

Servicii

Edenred Romania, liderul pieței tichetelor și cardurilor preplătite, este primul emitent care obține certificarea oficială a rețelei de comercianți parteneri care acceptă plăți cu cardurile de masă Ticket Restaurant.

Retail & FMCG news – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,864 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 5 – 9 septembrie 2016

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: