Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 12 – 16 septembrie 2016

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 12 – 16 septembrie 2016.

Retail

Retail

PROFI deschide un magazin LOCO în localitatea Borcea şi ajunge la 50 de unităţi în acest format. 443 de magazine numără reţeaua naţională PROFI.

Credit Foto: shutterstock.com

PROFI a împărțit la deschiderea anului şcolar, peste 2.500 de de pachețele surpriză pentru elevii din clasa pregătitoare, parte din campania „PROFI iubește sănătatea!”. Pachetele conţin plastilină, creioane colorate, caiete și blocuri de desen, dar şi un măr, simbol al unei vieți pozitive.

cora România și-a consolidat prezența în Constanța prin extinderea hipermarket-ului cora City Park într-o formulă modernizată, pe o suprafață mărită, un spațiu de cumpărături adaptat perfect exigențelor consumatorilor din zonă.

REWE România continuă extinderea rețelei Penny Market odată cu deschiderea magazinului cu numărul 180. Noul magazin își așteaptă clienții începând cu 14 septembrie 2016, în orașul Măgurele, județul Ilfov, pe strada Str. Atomiștilor nr. 369-375.

METRO Cash & Carry România sărbătorește în acest an, în luna octombrie, 20 ani de la deschiderea oficială a primului magazin în România.

În perioada 15 septembrie – 15 octombrie 2016, Carrefour și UNICEF în România continuă eforturile de susţinere a educaţiei, pentru al treilea an la rând,  printr-o campanie de strângere de fonduri.

Retail internațional

Planuri îndrăznețe pentru AHOLD DELHAIZE, în ceea ce privește vânzările online. Scopul grupului AHOLD este să crească vânzările la 2,5 miliarde de euro până la sfârșitul anului 2017, conform IGD.

FMCG

Inter Conecter dezvoltă pe piața din România ciocolata de lux cu alcool – Abtey, o marcă cu tradiție din Franța.

L’Oreal România anunță numirea Simonei Fîrtat pe poziția Corporate Communication and Public Affairs Manager în cadrul companiei.

Bunge și Nutre anunță preluarea de către Bunge a pachetului de acțiuni deținut de Nutre în cadrul joint venture-ului din România, Bunge-Prio. Astfel, Bunge deține 100% din acțiuni.

Gillette, liderul mondial de îngrijire masculină, a anunțat un parteneriat global cu FC Barcelona (FCB).

Studii de piață

Cum arată top 100 cele mai puternice branduri românești. Gerovital este pe locul I în top, urmat de Borsec și Dero.

Comerțul are cel mai ridicat procent de previziune netă de angajare din ultimii 7 ani. Pentru România, cercetarea de teren s-a derulat în intervalul 22  –  29 iulie 2016 pe un eșantion reprezentativ de 627 de angajatori.

Cât timp din zi dedică românii traficului online? 63% dintre români citesc știrile online pe site-urile ziarelor, portalurile de știri sau în newsfeed-ul paginii de Facebook.

Retail & FMCG news – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,856 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 12 – 16 septembrie 2016

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: