Macfrut_Digital

Retail & FMCG – sinteza săptămânii 20 – 24 iulie 2020

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 20 – 24 iulie 2020.


De ce să te promovezi pe retail-FMCG.ro, mai ales în contextul actual ? Cine se poate promova pe retail-FMCG.ro? Tipuri de promovare disponibile. Detalii

Cere o ofertă pentru promovarea B2B la adresa revista@retail-fmcg.ro!


Invitație pentru buyeri la MACFRUT Digital, primul târg virtual internațional dedicat filierei fructelor și legumelor, ce va avea loc în perioada 8 – 10 septembrie 2020, este un eveniment ce include un program exclusiv pentru buyerii din întreaga lume. Evenimentul va prezenta întreaga filieră, incluzând: semințe, noutăți în horticultură & pepiniere, tehnologii de producție, comerț și distribuție, mașini și tehnologii, materiale și echipamente de ambalat, salate ready-to-eat, fructe uscate, logistică și alte servicii. Înregistrarea buyerilor este GRATUITĂ și se poate face online AICI până la data de 31 iulie 2020, pentru a beneficia de toate avantajele oferite în pachetul VIP Buyer.

retailRetail

Auchan Retail România a inaugurat săptămâna trecută cel de-al cincilea magazin pe format supermarket din rețea și a patra unitate de vânzare din județul Cluj.

Credit foto: Shutterstock

FMCG

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, se află pe un trend ascendent şi în 2020, înregistrând o creștere cu peste 7% în prima jumătate a anului față de aceeași perioadă a anului 2019.

Fa și Schauma, branduri aparținând companiei Henkel, luptă împreună cu Plastic Bank să reducă deșeurile de plastic și să sprijine populația țărilor sărace. Cu ediția limitată BEACH LOVE, Fa lansează pe piață produse cu ambalaj fabricat 98%* din plastic social (plastic colectat de pe plaje și uscat, ulterior reciclat). De asemenea, ediția limitată Schauma OCEAN PASSION conține produse ale căror ambalaje sunt realizate 96% din plastic biodegradabil (cu excepția capacului).

Food Service Retail

Starbucks, cel mai mare lanț de cafenele din lume și lider în domeniul inovării și al satisfacției clienților, a deschis prima sa cafenea stradală în Piața Romană, numărul 8, București.

Sphera Franchise Group, operatorul pe plan local, în sistem de franciză, al lanțului de restaurante KFC, continuă planurile de expansiune și, odată cu deschiderea unei noi unități Drive-Thru în Capitală, ajunge la 17 restaurante.

Jerry’s Pizza, cel mai important operator din segmentul delivery și take-away de pe piața autohtonă, și-a extins lanțul de magazine din România și a investit peste 140.000 de euro într-o nouă unitate, ajungând, astfel, la 22 de unități active la nivel național.

e-commerce

Glovo, aplicația de servicii de livrare rapidă, se extinde și este disponibilă acum și pentru locuitorii din Bistrița și Târgu Jiu care doresc să-și facă cumpărăturile personale într-un mod eficient.

Startup-ul românesc Agritech Center investește 40.000 de euro pentru dezvoltarea unei piețe online dedicate producătorilor locali din domeniul agriculturii în relația cu alte companii care oferă servicii în acest domeniu, dar și cu distribuitori și comercianți interesați de produse românești.

Studii

Efectul crizei COVID-19 a fost resimțit atât în sectorul public și privat, cât și la nivel social în România, modificând preferințele consumatorilor, dar și modul în care se raportează la activitățile uzuale și la viitor, se arată în studiul EY România –Comportamentul consumatorului român în contextul COVID -19.

Servicii

Compania Direct Consulting Advertising SRL și Bogdan Minoiu, continuă să investească în potențialul de tehnologizare și digitalizare al României prin implementarea unei noi soluții de management al documentelor și flux al informațiilor – platforma DMSconnect. Proiectul DMSconect, care este cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operațional Competitivitate 2014-2020, reprezintă o platformă software pentru arhivarea electronică în cloud și managementul eficient al documentelor, care se adresează și companiilor din retail & FMCG.

Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,040 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – sinteza săptămânii 20 – 24 iulie 2020

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: