Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 17 – 21 octombrie 2016

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 17 – 21 octombrie 2016.

retailArena 2016, despre performanță în retailul offline și online la scară globală sau locală – un maraton al discuțiilor între profesioniști structurat în jurul unei idei centrale: amprenta digitalului în magazin, produs și extindere.

RetailRetail

Rețeaua PROFI continuă să se extindă prin inaugurarea altor cinci magazine în Brașov, Tăuții-Măgherăuș, Chișcani, Orlat și Slobozia, ajungând astfel să fie prezentă cu un total de 462 de unități în 230 de localități din toate județele și municipiul București.

Credit Foto: shutterstock.com

Mega Image anunță deschiderea a două noi magazine sub brandul de retail Mega Image, în Bucureşti și în județul Ilfov, reţeaua ajungând să numere 493 de unităţi.

Magazinul Lidl din București, situat pe Strada Valea Cascadelor, va fi închis pentru modernizare, urmând a se redeschide în data de 27 octombrie.

Carrefour și BILLA te invită într-o lume ”trolifică„ alături de personajele din filmul Trolii!

dm drogerie markt încheie un an de succes și își continuă activitatea de extindere. Pe 27 octombrie se va deschide un nou magazin în București, cel de-al 85-lea, în cadrul Veranda Shop & Stay Obor.

4 centre comerciale locale vor fi rebranduite și modernizate de IMMOFINANZ, unul dintre cei mai importanți investitori imobiliari din România, care aduce brandul de retail VIVO! pe piața locală.

Șase mașini electrice au traversat România, de la București la Timișoara, în cadrul caravanei Electric Drive. Acest lucru a fost posibil datorită primei reţele publice de alimentare rapidă a mașinilor electrice dezvoltată de Renovatio în parteneriat cu Kaufland.

FMCG

Gerovital va deschide un magazin în Centrul Comercial Veranda Mall.

PPD România a primit premiul `Best Premium Core Execution` pentru campania J&B Blending Spirits.

Mars România a anunțat astăzi numirea Geaninei Băbiceanu în funcția de Market Director pentru România, începând cu luna noiembrie a acestui an.

Studii de piață

Au fost publicate rezultatele studiului GfK, privind climatul de consum din Europa pentru trimestrul III al anului 2016.

Retail & FMCG news – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,883 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 17 – 21 octombrie 2016

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: