Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 6 – 10 august 2018

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 6 – 10 august 2018.

Retail magazineRetail

Livrările de spații comerciale vor reveni pe un trend pozitiv ȋn a doua jumătate a anului 2018, cȃnd cel puţin 90.000 de metri pătraţi vor fi livraţi ȋn patru oraşe, ȋn timp ce ȋn Bucureşti nu este programată nicio deschidere, potrivit raportului H1 Romȃnia Retail MarketBeat, realizat de firma de consultanţă imobiliară Cushman & Wakefield Echinox.

Credit foto: Shutterstock

Grupul de retail Ahold Delhaize, din care face parte şi reţeaua Mega Image, a menționat România în raportul pentru prima jumătate a anului 2018 cu o creștere a vânzărilor de 11,0%.

Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, a anunțat deschiderea unui nou magazin Gerovital la Constanța, la mai puțin de o lună de la ultima inaugurare din Cluj-Napoca.

FMCG

Activia a adus pe piață noile iaurturi Activia de băut cu semințe de in și Mango-Ananas sau Kiwi-Pară, în acord cu atenția sporită a consumatorilor pentru calitatea produselor și ingredientelor din meniul lor zilnic.

Rexona și Propaganda Creative Marketing, cu susţinerea puternică a Simonei Halep, au dat startul campaniei “5000 de pași pe zi”, campanie pro-mișcare prin care îi îndeamnă pe români spre un stil de viață activ, cu beneficii pentru corp, minte și spirit.

Produsele Yammy Tummy BIO sunt primele gustări certificate ecologic din România, ce au la bază ingrediente proaspete, provenite de la fermele agricole de familie, un concept pentru o viață sănătoasă introdus în România de compania Alchemis Solutions.

Analize

În România, volumul cifrei de afaceri din retail a crescut în iunie 2018, față de iunie 2017, cu 7,0%, conform datelor furnizate de către Institutul Naţional de Statistică (INS). La nivel european, România a avut cea mai mare creștere a volumului de retail, de +7,8%, în iunie 2018 față de luna iunie 2017, conform datelor furnizate de Eurostat.

Studii

Apetitul românilor pentru bere este tot mai mare de la an la an, pe fondul creșterii nivelului de trai, a dezvoltării ofertei și a investițiilor masive în publicitate. Piața berii a crescut în ultimii cinci ani cu aproape 20%, iar în acest an ar putea depăși pragul de 4 miliarde lei, arată o analiză realizată de KeysFin.

Servicii

Succesul campaniilor de marketing în 2018 continuă să fie definit de nivelul de personalizare a comunicării, de viralizare și comunități, dar și de crearea experiențelor originale cu ajutorul noilor device-uri și tehnologii, iar Syscom Digital prezintă cum se poate adapta tehnologic comunicarea de brand.

Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,885 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 6 – 10 august 2018
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: