Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG) din România, în sinteza săptămânii 7 – 11 noiembrie 2022.
Cea de-a doua ediție a EXPO DIY – Smart Green Home, singura expoziție B2B din România dedicată produselor din categoriile bricolaj, DIY, construcții, îmbunătățirea locuinței și grădinărit, cu focus pe soluții și produse ecologice, va avea loc în perioada 28 – 29 iunie 2023, la Universitatea Politehnica din București, cea mai mare universitate tehnică din țară. Expoziția adună, în cele două zile, în același loc, expozanți din România și din alte țări și specialiști în achiziție și alți profesioniști din industrie.
Evenimentul EXPO DIY 2023 – Smart Green Home este organizat de BricoRetail.ro, publicația B2B dedicată sectoarelor DIY, Home Improvement & Gardening.
Iată primele detalii legate de EXPO DIY 2023 – Smart Green Home
Retail
Lidl România inaugurează pe 14 noiembrie două magazine, unul în Alexandria, județul Teleorman și unul în municipiul Roman, județul Neamț. Cu aceste două deschideri, rețeaua natională Lidl ajunge la 345 de magazine.
Anul 2022 a reprezentat o creștere a diversității gamelor de produse și o dezvoltare vizibilă pentru dm drogerie markt.
Mega Image a marcat nouă ani de la lansarea programului „Gusturi Românești de la gospodari”, un parteneriat echitabil cu producătorii locali care cultivă fructe și legume cu gust autentic românesc.
FMCG
Nestlé a îmbunătățit portofoliul JOE, prin adaptarea rețetelor și prin schimbări ale ambalajelor.
Nespresso, brandul elvețian de referință pentru cafeaua de cea mai ȋnaltă calitate ambalată ȋn porții individuale, a lansat ediția limitată de sărbători, realizată ȋn colaborare cu Pierre Hermé, unul dintre cei mai buni maeștri patiseri din lume.
Michał Mrowiec, actualul Vicepreședinte de Vânzari al Kompania Piwowarska, va prelua rolul de Președinte al Ursus România începând cu data de 1 ianuarie 2023, după decizia lui Paul Barnett de a se întoarcă în țara natală, Australia.
Coca-Cola HBC România, liderul industriei locale de băuturi, a publicat cel mai recent raport de sustenabilitate, document care prezintă o imagine de ansamblu despre viziunea companiei pentru dezvoltarea durabilă, obiectivele și etapele urmărite, pe baza rezultatelor non-financiare pentru anul 2021.
În luna noiembrie 2022, Carlsberg Breweries a aniversat 175 de ani de activitate inovatoare și de pionierat în domeniul berii.
E-commerce
Anul acesta, ziua cu cele mai multe reduceri din an a fost pe 11 noiembrie, iar eMAG a pregătit cel mai mare Black Friday pe care l-a organizat de când a adus evenimentul în România, în urmă cu 12 ani.
În primele zece ore de la startul Black Friday, ziua cu cele mai multe reduceri din an, clienții au comandat peste 1,8 milioane produse dintr-o gamă variată de categorii, față de 1,6 milioane anul trecut, în același interval. Românii au profitat pe parcursul zilei de oferte foarte bune și au plasat comenzi în valoare de peste 521 milioane de lei, cu 30 de milioane de lei mai mult comparativ cu ediția anterioară.
Sameday, unul dintre liderii pieței de curierat, s-a pregătit pentru perioada de vârf a finalului de an cu măsuri menite să ofere o experiență mai bună clienților. Astfel, în pregătirea Black Friday, Sameday a lansat Interactive Delivery Management, aplicația care ajută la trasabilitatea livrărilor
Food Service
Popeyes România a marcat un pas important în planul de extindere: pe 12 noiembrie a deschis primul Drive-Thru din țară, în Centrul Comercial Lemon Retail Park, din Voluntari, Ilfov.
Servicii
Black Friday este un eveniment important pentru întreaga industrie de e-commerce și consumatori, reprezentând începutul vârfului de sezon pe piața de curierat. Estimările Cargus arată o creștere în volume de 25% față de ediția de anul trecut.
Studii
Puterea medie de cumpărare pe cap de locuitor în Europa în 2022 este de 16.344 EUR. Cu toate acestea, există diferențe mari între cele 42 de țări: Liechtenstein, Elveția și Luxemburg au o putere de cumparare semnificativ mai mare decât restul Europei, în timp ce puterea de cumpărare în Kosovo, Moldova și Ucraina este cea mai scăzută. Liechtensteinienii au un buget disponibil pentru cheltuieli și economii de peste 43 de ori mai mare decât ucrainenii. Acestea sunt câteva dintre rezultatele studiului recent lansat „GfK Purchasing Power Europe 2022”.
Evenimente
În perioada 26 – 27 octombrie 2022, a avut loc EXPO RETAIL 2022 – Digital, Green & Tech, singura expoziție B2B din România dedicată tehnologiei, echipamentelor și serviciilor pentru retail, eCommerce și industria FMCG, un eveniment organizat de publicația de business retail-FMCG.ro, care s-a desfășurat la Combinatul Fondului Plastic din București. Primele concluzii de la eveniment.
În contextul digitalizării și a pericolelor generate de accelerarea diseminării informației în online, platforma OLX Business și-a propus să sprijine managerii de e-commerce prin lansarea unui curs intensiv, conceput în colaborare cu experți din companii de top.
Cei mai importanți lideri din antreprenoriat, inovație, management, media & marketing și CSR se pregătesc pentru Zilele Biz, festivalul B2B care de 21 de ani dă tonul tendințelor în mediul de afaceri.
La GoTech World, cel mai mare eveniment de business din domeniul IT & Digital din Europa Centrală și de Est, ce a avut loc pe 3 și 4 noiembrie, la Romexpo, reprezentanții Administrației Prezidențiale și ai guvernelor României și Republicii Moldova au pus accent pe ideea creării de oportunități pentru dezvoltarea intensă a industriei de IT și a extinderii proceselor de digitalizare în economia românească.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail