Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG din România, în sinteza săptămânii 9 – 13 decembrie 2024.
EXPO RETAIL 2024 – Digital, Green & Tech, a patra ediție a târgului profesional dedicat tehnologiei, echipamentelor și serviciilor pentru retail, eCommerce și industria FMCG, va avea loc în perioada 24 – 25 septembrie 2025, la Universitatea Națională de Știință și Tehnologie POLITEHNICA București, pe o suprafață de 2.000 de mp și +50 de standuri disponibile. Expoziția adună, în cele două zile, în același loc, expozanți din România și din alte țări și specialiști în achiziție și alți profesioniști din industrie.
Rezervă un stand aici: www.expo-retail.com/expozanti sau achiziționează un pachet de partener.
Mai multe detalii și oferte personalizate pentru parteneri la contact@expo-retail.com sau tel. 0720.120.456
Retail
Academia de Sustenabilitate a lansat, în parteneriat cu Auchan România, al treilea curs gratuit dedicat antreprenorilor din România care doresc să își transforme afacerile pentru a fi mai sustenabile și competitive.
Kaufland România și-a extins rețeaua națională prin deschiderea unui magazin în orașul Moinești, județul Bacău, și a unui magazin în Călărași.
PENNY România și-a continuat expansiunea și a anunțat deschiderea magazinului cu numărul 403 în Timişoara, pe Blvd. Cetății , nr. 71-75.
Lidl România, în parteneriat cu Rețeaua Băncilor pentru Alimente din România, a organizat cea de-a unsprezecea colectă de alimente, în perioada 13 – 15 decembrie 2024, pentru a sprijini comunitățile defavorizate din întreaga țară.
Lidl a continuat investițiile pe plan local prin deschiderea a două noi magazine în comuna Vladimirescu, pe data de 12 decembrie și în Râmnicu Vâlcea, pe data de 16 decembrie.
FMCG
AQUILA, lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața FMCG din România și Republica Moldova, anunță încheierea unui acord pentru achiziționarea a 100% din părțile sociale ale companiei KITAX Kft, una dintre cele mai importante cinci companii de distribuție din domeniul său de activitate, cu acoperire națională în Ungaria. Aceaste este a 3-a mare tranzacție realizată de AQUILA în 2024, după achiziția companiei Romtec și a companiilor Parmafood.
Cu un portofoliu generos de vinuri, compania Produse Moldovenești aduce în România, de 18 ani, vinuri și băuturi distilate din Republica Moldova. Iată câteva recomandări pentru Sărbătorile de Iarnă.
Nespresso și-a reafirmat angajamentul pentru sustenabilitate prin publicarea unui studiu de Analiză a Ciclului de Viață (Life Cycle Assessment – LCA) – o cercetare realizată de către Quantis, ce oferă detalii ale impactului asupra mediului prin calcularea amprentei de carbon pe care o are o ceașcă de cafea pe întreg lanțul de business – de la cultivarea boabelor de cafea până la reciclarea capsulelor.
Artesana, liderul lactatelor artizanale din România, finalizează anul 2024 cu o cifră de afaceri estimată la 10,6 milioane de euro, reprezentând o creștere de peste 41% față de anul precedent.
Brandurile Persil, Perwoll, Silan, Somat, Colour Catcher, Pur, Clin, Bref, Gliss, Syoss, got2b, Taft, Schauma și Fa, care fac parte din portofoliul Henkel, au lansat recent campania „Schimbarea începe cu noi”, o inițiativă care își propune să inspire și să motiveze consumatorii să adopte obiceiuri simple, dar semnificative, pentru a reduce impactul asupra mediului.
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, a continuat dezvoltarea parteneriatelor strategice și a încheiat o colaborare de lungă durată cu UNTOLD, unul dintre cele mai mari festivaluri de muzică din lume.
Food Service
Burger King și-a deschis porțile primului său restaurant din Târgu Jiu, în Shopping City Mall, și a făcut un nou pas important în planul său de extindere în România.
Servicii
Producătorii din industria alimentară se îndreaptă tot mai mult către implementarea de soluții sustenabile în toate domeniile activității lor. Un studiu realizat de Tetra Pak a evidențiat schimbările semnificative ale modului în care industria alimentară abordează această transformare.
În România, pe 8 noiembrie 2024, de Black Friday, numărul de tranzacții cu carduri Visa a crescut cu 53,3% comparativ cu Black Friday 2023.
Analize
Investitorii par optimiști cu privire la evoluția economiei globale, 51% dintre respondenții la sondajul PwC 2024 Global Investor Survey, așteptându-se la creștere anul viitor.
EXPO PET 2025 – Food & Accessories, a doua ediție a expoziției B2B cu produse din categoriile hrană și accesorii pentru animale de companie, care va avea loc în perioada 19 – 20 februarie 2025, la Universitatea Națională de Știință și Tehnologie POLITEHNICA București, anunță primii parteneri și expozanți. Un proiect retail-FMCG.ro.
Dacă ești producător sau importator de hrană sau accesorii pentru animale de companie, rezervă un stand, aici: www.expo-petfood.com/expozanti/
Oferte personalizate pentru parteneri la contact@expo-petfood.com sau tel. 0720120456
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail