Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 9 – 13 octombrie 2023

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG din România, în sinteza săptămânii 9 – 13 octombrie 2023. 

Publicația retail-FMCG.ro a lansat EXPO PET 2024 – Food & Accessories, prima expoziție B2B cu produse din categoriile hrană și accesorii pentru animale din România, ce va avea loc în perioada 26 – 27 iunie 2024, la Universitatea Politehnica din București, în paralel cu EXPO DIY 2024 – Smart Green Home, cel mai mare târg profesional din România și din regiune dedicat sectoarelor DIY, Home Improvement & Garden, organizat de publicația BricoRetail.ro. 

Expoziția EXPO PET 2024 adună într-un singur loc producători, furnizori, distribuitori, comercianți și alți profesioniști din această industrie, oferindu-le un cadru pentru a-și prezenta produsele și serviciile, a dezvolta relații comerciale și a discuta despre tendințele și inovațiile din domeniu.

Oferta early bird EXPO PET 2024 – 10% discount pentru achiziția de standuri sau de pachete de partener, valabilă până la data de 15 noiembrie 2023.

Rezervă un stand laEXPO PET 2024 – Food & Accessories

EXPO RETAIL 2023 – Digital, Green & Tech, târgul profesional dedicat tehnologiei, echipamentelor și serviciilor pentru retail & eCommerce, ce va avea loc în perioada 25 – 26 octombrie 2023, la Combinatul Fondului Plastic, sala Senat, din București, anunță noi parteneri și expozanți. Oferta expozițională este aproape de final. Ultimele standuri disponibile. 

Înregistrează-te ca vizitator, aici: www.expo-retail.com/vizitatori/

Evenimentul EXPO RETAIL 2023 – Digital, Green & Tech este organizat de publicația de business retail-FMCG.ro.

 

retailRetail

Secom Healthcare, lider de autoritate în soluții de medicină integrativă, va investi și în 2023 peste jumătate de milion de euro în rețeaua proprie de retail, pentru a fi mai aproape de oamenii care își doresc un stil de viață sănătos și pentru a-i susține cu un portofoliu integrat de produse și servicii superioare.

METRO a sărbătorit antreprenoriatul cu ocazia evenimentului „Ziua Afacerii Tale”, ajuns anul acesta la a 8-a ediție.

Auchan România a continuat investițiile în dezvoltarea rețelei de magazine și a îmbunătățit modelul de hipermarket prin dezvoltarea unui nou concept pentru acest format, aplicat deja în Auchan Berceni.

Mega Image a anunțat că a obținut certificarea din partea Bureau Veritas pentru sistemul de management al risipei alimentare, care atestă că întregul proces de gestionare a risipei de alimente este implementat și este în conformitate cu cerințele standardului Bureau Veritas „Food Waste Management System”.

De asemenea, Mega Image a anunțat și parteneriatul cu Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de produse, pentru extinderea serviciului de livrare rapidă a cumpărăturilor online, care completează platforma proprie Mega-image.ro și aplicația mobilă.

FMCG

Aivia, brandul românesc de produse 100% vegane, fară E-uri – majoritatea acestora reprezentând alternative vegane pentru mezeluri – vizează extinderea distribuției la nivel european.

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, a anunțat numirea lui Radu Berevoescu în funcția de General Manager & Senior Commercial Director East Balkans.

Liliac, crama din Batoș, județul Mureș, care păstrează spiritul transilvănean tânăr prin vinurile sale, a făcut anul acesta o investiție de 3.4 milioane de euro în extinderea spațiului de producție – jumătate din investiție a venit din fonduri europene.

Food Service Retail

Burger King, unul dintre cele mai cunoscute lanțuri de restaurante cu servire rapidă din lume, le-a făcut o nouă surpriză bucureștenilor și a deschis din 12 octombrie un nou restaurant în capitală.

Sphera Franchise Group, liderul industriei de food service din România, care deține compania ce administrează în sistem de franciză brandul KFC pe plan local, și-a extins portofoliul local prin deschiderea primului restaurant KFC din Slobozia, în urma unei investiții de aproximativ 1 milion de euro.

Servicii

RetuRO, administratorul Sistemului de Garanție-Returnare (SGR) în România, a deschis cel de-al doilea centru regional în localitatea Giarmata, județul Timiș.

Iată câteva studii de caz de la Art Nation Loyalty, compania care dezvoltă campanii de loialitate pentru retail & FMCG, cu o abordare phygitală și gamificată.

FM Logistic, un lider global al logisticii, și Urbantz, unul dintre principalii furnizori de soluții avansate pe livrarea urbană, și-au unit forțele în luna iunie pentru a gestiona livrările urbane în București.

Analize

În luna septembrie 2023, în retailul alimentar din România au fost deschise, în total, 16 magazine. Acest calcul include doar deschiderile de magazine comunicate oficial, motiv pentru care este posibil să mai revenim cu update-uri la acest articol. Retailerii care au inaugurat magazine în luna septembrie 2023 sunt PENNY, Profi, Carrefour și Auchan.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *