Retail & FMCG – sinteza săptămânii 13 – 17 iulie 2020

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 13 – 17 iulie 2020.


De ce să te promovezi pe retail-FMCG.ro, mai ales în contextul actual ? Cine se poate promova pe retail-FMCG.ro? Tipuri de promovare disponibile. Detalii

Cere o ofertă pentru promovarea B2B la adresa revista@retail-fmcg.ro!

retailRetail

Lidl a continuat investițiile în România prin inaugurarea unui nou magazin în orașul Bacău, pe data de 16 iulie 2020.

Credit foto: Shutterstock

Mega Image continuă să fie alături de producătorii locali de legume și fructe din programul „Gusturi românești de la gospodari” care au nevoie acum, mai mult decât oricând, de sprijin pentru a-și vinde recoltele și pentru a avea stabilitate financiară.

Deschiderea Colosseum Mall, planificată inițial pentru sfârșitul acestui an, este reprogramată pentru 2021, având în vedere impredictibilitatea mediului de afaceri sub impactul pandemiei Covid-19.

NEPI Rockcastle, liderul investițiilor imobiliare în retail real estate din Europa Centrală și de Est, a anunțat deschiderea oficială a celui de-al 20-lea centru comercial din portofoliul local: Shopping City Târgu Mureș. În acest centru comercial, Carrefour a deschis deja, pe data de 25 iunie 2020, primul hipermarket din oraș.

FMCG

TOPGEL, cel mai mare producător român de înghețată și una dintre cele mai de succes afaceri de familie din România, aniversează în acest an 25 de ani de existență. Interviu cu Bianca Popa, Director de Marketing & Co-Administrator TOPGEL

P3 Logistic Parks (“P3”) a semnat un contract de închiriere cu compania Interbrands Marketing & Distribution, parte a Orbico Group, pentru 24.830 de metri pătrați de spații logistice și de birouri în parcul P3 Bucharest A1.

De peste 8 ani consecutivi, Danone România investește în producția locală de lapte prin programul socio-economic „O șansă pentru familia ta”, prin care își propune să susțină familiile din medii defavorizate să se dezvolte ca producători locali de lapte de calitate și să construiască afaceri sustenabile.

Asociația Berarii României a continuat campania #SOSHoreca de susținere a sectorului ospitalității, sub umbrela #Reconnect. Piața berii a scăzut cu 10% de la declanșarea crizei Covid-19.

Compania P&G a anunțat un nou angajament prin care operațiunile sale vor deveni neutre din punctul de vedere al emisiei de carbon în următorii zece ani, printr-o serie de intervenții menite să protejeze, să îmbunătățească și să regenereze natura.

E-commerce

Republica BIO, unul dintre cele importante magazine online cu produse BIO și naturale, a înregistrat în perioada martie – iunie 2020 creșterea vânzărilor cu peste 200%, față de aceeași perioadă a anului trecut, antincipând menținerea trendului ascendent până la finalul anului și dublarea cifrei de afaceri în 2020.

Studii

Preferința pentru cumpărăturile online se află în creștere, grija pentru sănătate fizică și mentală a devenit la fel de mare ca cea pentru locul de muncă, în timp ce intențiile privind cheltuielile sunt profund afectate de reducerea veniturilor personale, rezultă din sondajul global PwC referitor la comportamentul consumatorilor, ”Global Consumer Insights Survey” 2020.

Măcelarii, comercianții  de fructe, legume și brânzeturi sunt printre cei care au înregistrat cele mai mari vânzări după perioada de izolare și este probabil ca această tendință să se mențină și în continuare, conform studiului derulat de Mastercard.

Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,062 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – sinteza săptămânii 13 – 17 iulie 2020

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: