Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 15 – 19 februarie 2021

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 15 – 19 februarie 2021.

De ce să te promovezi pe retail-FMCG.ro? Cine se poate promova pe retail-FMCG.ro? Tipuri de promovare disponibile. Detalii

Cere o ofertă pentru promovarea B2B la adresa

revista@retail-fmcg.ro!

retailRetail

Pe 18 februarie, Kaufland Moldova a deschis ușile celui de-al patrulea magazin din Republica Moldova, în orașul Ungheni, situat pe strada Romana 66/B.

În planurile de extindere ale companiei este prevăzută deschiderea a 20 de magazine în întreaga țară și, mai mult, construcția unui centru logistic propriu în decursul următorilor 10 ani.

Lidl a inaugurat primul magazin cu acoperiș verde din Ploiești, al 12-lea de acest tip din portofoliul companiei. Cu sprijinul Lidl România, Centrul Step by Step pentru Educație și Dezvoltare Profesională a lansat campania “Educația Timpurie este iubire!”, prima inițiativă din România care promovează beneficiile pe care Educația Timpurie le aduce în dezvoltarea copiilor și a societății.

Începând din 17 februarie 2021, peste 4.000 de produse din oferta celor 33 de hipermarketuri Auchan vor putea fi comandate online prin aplicația Glovo.  Serviciul este disponibil în toate cele 18 orașe în care retailerul este prezent, livrările fiind efectuate în maximum 60 de minute de la plasarea comenzii.

Planul de expansiune al discounterului PENNY România a continuat prin deschiderea unui nou magazin în Dumbrăveni, județul Suceava, al treilea deschis de retailer în acest an. Astfel, rețeaua PENNY ajunge la un număr total de 279 de magazine.

Food Service Retail

Cei trei antreprenori din spatele Cereal Crunch  – Radu Savopol, Lucian Bădilă și Andrei Alecu – au investit în conceputul de croissanterie și au deschis pe Calea Victoriei 101 prima croissanterie Fika18, în parteneriat cu 5 to go.

Starbucks, cel mai mare lanț de cafenele din lume și lider în domeniul inovării și al satisfacției clienților, a inaugurat a treia cafenea din Brașov, la parterul centrului comercial AFI Brașov.

Oameni

Ana-Maria Pâslaru preia funcția de Managing Director al Unilever South Central Europe începând cu 1 martie 2021, după trei ani petrecuți în echipa de leadership a Unilever în regiunea Europei de Est, unde a coordonat businessul Unilever din Țările Baltice și a ocupat funcția de EE Category Lead Home Care.

Servicii pentru retail

Brother, unul dintre cei mai importanți producători mondiali de echipamente de birou pentru activitatea de gestionare a documentelor, a creat și propune imprimantele portabile Brother RJ Lite, cele mai ușoare imprimante din istoria sa, o soluție modernă, eficientă și confortabilă pentru mai multe sectoare de activitate, printre care și retail, eCommerce, industria FMCG și logistică.

Analize

Fluctuația de personal în companiile din România a scăzut semnificativ anul trecut la o rată medie de 17,2%, de la 23,1% în 2019, pe fondul incertitudinilor generate de pandemia Covid-19 la nivelul întregii economii, reiese din raportul HR Barometru realizat de PwC România.

Studii

Reveal Marketing Research a derulat un studiu privind comportamentul de consum al romanilor cu privire la produsele de curățenie în această perioadă.

Evenimente

InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online, a anunțat lansarea IC Events, cea mai nouă soluție business-to-business pentru organizarea și participarea la evenimente online.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

O dată pe zi, de luni și până vineri, puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings este un ecosistem care are rolul de a programa întâlniri de business virtuale sau fizice între furnizorii de servicii pentru retail și comercianți.

Înregistrare gratuită

2Performant

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *