Retail & FMCG – sinteza săptămânii 15 – 19 iunie 2020

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 15 – 19 iunie 2020.


De ce să te promovezi pe retail-FMCG.ro, mai ales în contextul actual ? Cine se poate promova pe retail-FMCG.ro? Tipuri de promovare disponibile. Detalii

Cere o ofertă pentru promovarea B2B la adresa revista@retail-fmcg.ro!

retailRetail

În apropierea Zilei Mondiale a Donatorului de Sânge, care este sărbătorită în întreaga lume pe 14 iunie, Mega Image, alături de Centrul de Transfuzie Sanguină București, a continuat implicarea în susținerea unei cauze extrem de importante în acest moment în România: nevoia acută de sânge pentru transfuzii.

Credit foto: Shutterstock

Prima unitate mobilă de terapie intensivă, achiziționată la inițiativa Fundației pentru SMURD, cu sprijinul Lidl Romania, a ajuns în țară, la care se vor alătura alte trei astfel de unități. Retailerul a lansat o nouă campanie de imagine „În familie, facem mereu loc”, semnată de Mullen.

PENNY Market a anunțat rezultatele financiare pentru anul fiscal 2019, în care a înregistrat o cifră de afaceri de 3,96 miliarde lei, în creștere cu 15% față de anul fiscal precedent.

NEPI Rockcastle, principalul investitor și dezvoltator de proprietăți comerciale din Europa Centrală și de Est a anunțat reluarea în siguranță a experienței de shopping în cele 19 centre comerciale din România și a dat startul la #shoppingînsiguranță începând cu 15 iunie 2020.

FMCG

Coca-Cola HBC România, liderul industriei locale de băuturi, a adus pe piața din România brandul Costa Coffee, într-o gamă variată de sortimente premium care completează portofoliul companiei și viziunea de a fi partenerul pentru băuturi 24/7.

Cinar Food Production, unul dintre cei mai mari producatori locali de produse tip semipreparat – Shaorma din România și principalul furnizor de shaorma rotisată (Döner Kebab) din sectoarele HoReCa și Food Service, a extins distribuția către retail, unde a introdus gama de produse ready-meal sub brandul Cinar.

eCommerce

Începând din 20 iunie 2020, bucureștenii pot comanda online produse din magazinele Auchan prin platforma de livrări Lola Market. Oferta retailerului cuprinde, pentru început, peste 14.000 de produse alimentare și nealimentare, comenzile urmând a fi livrate în Capitală în maximum o oră de la plasarea comenzii în aplicația Lola Market sau în intervalul orar dorit de client, în aceeași zi, între orele 10.00 – 21.00.

Servicii

ESSA, unul dintre cei mai mari jucători din piața serviciilor logistice și de management POSM din țară, a înregistat o creștere a cifrei de afaceri de 6% în primul trimestru din acest an, față de aceeași perioadă a anului trecut, de la 3,1 milioane euro,  la 3,3 milioane de euro.

Pentru a ajuta producătorii locali de legume și fructe să înfrunte criza generată de lunile de izolare, prin închiderea piețelor și prin restricțiile de circulație, BASF Agricultural Solutions România și Outbox au desfășurat o amplă campanie de susținere, prin care au oferit soluții atât pentru problema imediată – marfa perisabilă care s-ar fi irosit, cât și pe termen lung – printr-o componentă educațională, privind promovarea și vânzarea online.

Studii

Aproape 60% dintre directorii financiari sunt preocupați de posibilitatea apariției unui nou val al pandemiei, dar în egală măsură își fac planuri pentru refacerea sau îmbunătățirea fluxurilor de venituri afectate de criză, arată cea mai recentă ediție a sondajului global PwC CFO Pulse.

Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,059 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – sinteza săptămânii 15 – 19 iunie 2020

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: