Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 17 – 21 ianuarie 2022

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG) din România, în sinteza săptămânii 17 – 21 ianuarie 2022.

B2B Meetings, platforma care conectează retailerii cu furnizorii de echipamente, soluții și servicii pentru retail, se redeschide între 14 februarie și 15 aprilie 2022.

Atât furnizorii, cât și retailerii se pot înregistra aici: b2bmeetings.retail-fmcg.ro/inregistrare/ până la data de 14 februarie 2022, dată la care platforma se redeschide pentru a programa întâlniri de business până la data de 15 aprilie 2022.

Citește AICI ce poti să faci, ca furnizor, dacă dorești să stabilești întălniri cu retailerii.

retailRetail

Cine sunt performerii din retailul alimentar local, cu ce rețele de magazine au încheiat aceștia anul 2021, dar și alte detalii interesante puteți citi în articolul anual dedicat celor mai importante evenimente din 2021 în retailul alimentar și sectorul eCommerce din România.

Kaufland a anunțat rebrandingul gamei Vreau din România cu o nouă identitate vizuală, printr-o campanie de comunicare 360. Vreau din România cuprinde produse făcute exclusiv de producători și furnizori autohtoni, fiind prima marcă proprie a companiei realizată în întregime la nivel local, special pentru România.

METRO România a devenit membru afiliat  al Organizaţiei Patronale a Hotelurilor şi Restaurantelor din România (HORA), alături de care va stabili noi direcții de dezvoltare, având în centrul activităților comune susținerea și promovarea industriei ospitalității.

Recommerce Group, start-up specializat în recondiționarea și comercializarea de smartphone-uri second hand, a încheiat un parteneriat strategic cu Carrefour România, clienții retailerului având astfel acces ușor la telefoane de calitate, disponibile la preț redus și cu o garanție de 12 luni.

În 2022, Lidl România și-a consolidat poziția de angajator de top pe piața locală și, pentru cel de-al șaselea an consecutiv, a primit distincția de Top Employer.

Până pe 8 februarie, hipermarketurile Auchan găzduiesc cea de-a zecea ediție a Târgului de Cafea și Ceai. Anul acesta, oferta include peste 300 de articole, printre care numeroase sortimente și arome noi. De asemenea, vor exista și o mulțime de premii puse la dispoziție de Auchan, de la aparate de cafea și până la vouchere de cumpărături.

FMCG

PepsiCo, lider global în categoria de băuturi răcoritoare și alimente, include în portofoliul de snacks-uri din România brandul emblematic Cheetos.

HEINEKEN România a anunțat schimbări în structura organizatorică și în echipa de conducere a companiei. Începând cu 1 ianuarie 2022, Gheorghe Andresz, Traditional Trade & OOH Director al HEINEKEN România și membru al echipei de management, este numit Director de Vânzări al HEINEKEN România și este responsabil de coordonarea întregii funcțiuni de vânzări și a echipelor pentru toate canalele comerciale: Traditional Trade, Out-of-Home, Modern Trade.

OREO a anunțat cu încântare parteneriatul  său exclusiv cu noul film Batman, o asociere care cu siguranță îi va încânta pe fanii amândurora, celebrând astfel noul film artistic de la Warner Bros. Pictures.

Gusturilec are oferă ceva nou: super savoare și avantaje specifice referitoare la sănătate sunt cele care vor determina preferințelor clienților în anul 2022, potrivit companiei Kerry, companie de top în lume în ceea ce privește gustul și nutriția.

Mondelēz International a anunțat lansarea celui de-al treilea raport anual State of Snacking™, un studiu global privind tendințele consumatorilor, care prezintă informații de la an la an cu privire la modul în care consumatorii iau decizii privind gustările.

Ursus Breweries, liderul industriei berii în România, și-a consolidat poziția de angajator de top la nivel local, fiind prima companie producătoare de bere din țară care obține, pentru al doilea an consecutiv, certificarea Top Employers.

Food Service

Pizza Hut, unul dintre cele mai iubite și longevive branduri din România,  s-a reinventat constant, din dorința de a veni în întâmpinarea consumatorilor săi prin lansarea de produse și oferte noi, adecvate nevoilor și obiceiurilor de consum, locații noi și concepte inovatoare.

Bolt, prima super aplicație din Europa, a lansat serviciul Bolt Market în Cluj-Napoca, după succesul obținut în urma lansării de la București. Noul serviciu de vânzare și livrare rapidă a produselor de larg consum aduce utilizatorilor produse alimentare și nealimentare din stocurile proprii. Serviciul poate fi accesat direct din aplicația Bolt Food.

E-commerce

Sezamo, noul serviciu de livrare a alimentelor lansat de Rohlik Group, unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața de livrare online de produse alimentare din Europa, se va lansa în România în prima jumătate a anului 2022. Rohlik Group anunță că Tomáš Chadzivasilis va ocupa funcția de Chief Executive Officer.

Servicii

Parteneriatul dintre Salesforce, platforma CRM #1 în lume, cu un portfoliu de peste 150.000 de clienți la nivel global și Next Consult, resellerul oficial și partenerul Gold de implementare Salesforce în România și Bulgaria, contribuie la digitalizarea industriei de retail cu noi tehnologii inovatoare de creștere a afacerilor.

P3 Logistic Parks (“P3”) a anunțat bilanțul activității de leasing pentru anul 2021, în România.

Softlead, marketplace-ul care ajută companiile să aleagă soluția software potrivită pe baza ADN-ului digital, a anunțat cele mai importante cifre ale anului 2021, ce indică apetitul de digitalizare al companiilor românești.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *