Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 20 – 24 februarie 2023

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG) din România, în sinteza săptămânii 20 – 24 februarie 2023.


EXPO DIY 2023 – Smart Green Home, singura expoziție B2B din România dedicată produselor din categoriile bricolaj, materiale construcții, îmbunătățirea locuinței și grădină, cu focus pe soluții și produse „verzi”, care va avea loc în perioada 28 – 29 iunie 2023, la Universitatea Politehnica din București, anunță noi parteneri și expozanți.

Evenimentul EXPO DIY 2023 – Smart Green Home este organizat de BricoRetail.ro, publicația B2B dedicată sectoarelor DIY, Home Improvement & Gardening.

Rezervă un stand în EXPO DIY 2023 – Smart Green Home, aici: www.expo-diy.com/expozanti/ sau achiziționează un pachet de partener (Green, Smart sau Home). Mai multe detalii și oferte personalizate pentru parteneri la contact@expo-diy.com sau tel. 0720.120.456

Retail

Grupul francez Carrefour a anunțat o performanță financiară solidă în 2022 – o creștere a vânzărilor de 8,5% față de 2021, o creștere de 26% a sectorului de e-commerce și un flux record de numerar net disponibil liber de 1.262 milioane euro în 2022, comparativ cu 1.227 milioane în 2021. România ocupă a doua poziție ca evoluție a cifrei de afaceri pe plan european, cu o creștere de 9% în termeni comparabili (LFL).

Kaufland România a deschis două magazine, la Oradea și Caracal și a ajuns astfel la o rețea de 167 de hipermarketuri la nivel național.

Ca parte a proceselor de modernizare și digitalizare a companiei, Auchan a început remodelarea liniilor de case din magazine și construirea unui parcurs 100% self check-out pentru clienți.

FMCG

Cu mai puțin de două săptămâni înainte de lansarea sezonului 2023 în Bahrain, partenerul global al Formulei 1®, Heineken, a anunțat un nou parteneriat la nivel mondial cu olandezul Max Verstappen, superstarul mondial al F1®.

Elevii Bakery School, un proiect Puratos, au câștigat locul 1 la Olimpiada WorldSkills de Cofetărie și Brutărie, la ambele specializări.

Macromex, unul dintre jucătorii principali din industria alimentară românească, țintește o creștere de două cifre în 2023 și vede regiunea Moldovei în top, ca deschidere la inovație în FMCG și contribuție la afaceri.

Tuborg România a făcut un pas important către utilizarea energiei verzi și a anunțat startul Solar Project, implementat prin instalarea unor panouri solare menite să diminueze consumul de energie electrică și emisiile poluante din procesul de producție, pentru protejarea mediului înconjurător.

Cea de-a doua ediție a EXPO RETAIL – Digital, Green & Tech, singura expoziție B2B din România dedicată tehnologiei, echipamentelor și serviciilor pentru retail, eCommerce și industria FMCG, va avea loc în perioada 25 – 26 octombrie 2023, la Combinatul Fondului Plastic, sala Senat, din București. Expoziția adună, în cele două zile, în același loc, expozanți din România și din alte țări și specialiști în achiziție și alți profesioniști din industrie. Evenimentul EXPO RETAIL 2023 – Digital, Green & Tech este organizat de publicația de business retail-FMCG.ro.

Rezervă un stand aici: www.expo-retail.com/expozanti

Mai multe detalii și oferte personalizate pentru parteneri la contact@expo-retail.com sau tel. 0720.120.456

E-commerce

La supermarketul online Sezamo, 3 din 4 coșuri de cumpărături includ cel puțin un produs de panificație, iar 2 din 5 coșuri includ cel puțin un produs de tip patiserie, fie că vorbim despre produse ale artizanilor locali sau produse proprii.

Servicii

Analiza realizată de MerchantPro – platformă de soluții Saas pentru e-Commerce – pe datele înregistrate de peste 1500 de magazine online locale arată o creștere de 12,5% în numărul de comenzi și de 22% ca valoare la nivelul anului 2022, comparativ cu 2021.

Lansate în noiembrie 2021, abonamentele Cargus cu livrări incluse reprezintă o soluție preferată de  peste 3.000 de companii mici și medii din industrii diferite, precum FMCG, fashion sau IT & C. serviciul oferit de Cargus reprezintă un foarte bun scut antiinflație: este fix pe toată perioada contractuală și reduce costurile de livrare cu până la 87%.

Analize

Printre metodele de a face față majorării prețurilor, mai mult de jumătate dintre consumatorii români (64%) afirmă că vor renunța să cumpere produse non-esențiale, iar 54% dintre ei spun că își vor face cumpărăturile din magazine de tip discounter, potrivit datelor de Retail Audit NielsenIQ, care menționează ca, în 2022, retailul de bunuri de larg consum a crescut cu +15,8% în valoare.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *