Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 20 – 24 ianuarie 2020.
De ce să te promovezi pe retail-FMCG.ro ? Cine se poate promova pe retail-FMCG.ro? Tipuri de promovare disponibile. Detalii
Interviul săptămânii – Frank Wagner, CEO Lidl România: „Un comportament responsabil sau, dimpotrivă, lipsa acestuia în cadrul unei companii, va ajunge să influențeze deciziile de cumpărare”
Retail
Mega Mall a anunțat implementarea sistemului de orientare STEP-HEAR, devenind primul centru comercial din capitală ușor accesibil persoanelor nevăzătoare.
Kaufland a anunțat că a luat decizia strategică de a se retrage de pe piața din Australia, în contextul unei concentrări în creștere a pieței europene de retail și în urma unei analize atente de business. Retailerul și Institutul de Cercetare în Permacultură din România au dat startul celei de-a doua etape a programului de finanțare „Creștem Grădinescu”, dedicată susținerii proiectelor de agricultură urbană prin sprijinirea înființării a două ferme urbane.
În perioada 22 ianuarie – 4 februarie 2020, Auchan organizează în toate cele 33 de hipermarketuri din țară cea de-a opta ediție a Târgului de Cafea și Ceai. Cu această ocazie, clienții vor putea regăsi la raft și în zonele special amenajate peste 300 de sortimente de cafea, cappuccino, ceai, precum și o gamă variată de accesorii pentru prepararea și servirea acestor băuturi.
FMCG
Membrii Asociației Berarii României l-au ales în funcția de Președinte pe Dan Robinson, Managing Director HEINEKEN România.
E-commerce
Carrefour România a lansat, de curând, noua aplicație mobilă, care reunește experiența in-store cu cea online, permițând utilizatorilor să cumpere, să plătească și, acum, să comande online folosind telefonul mobil.
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a dezvoltat în continuare segmentul de e-commerce și a înregistrat o creștere accelerată a veniturilor generate de magazinul online www.farmec.ro.
Studii
The Institute și iZi data au desfășurat, la solicitarea Lidl România, o cercetare de piață care sondează modul în care se raportează românii la problema colectării selective a plasticului. Din studiu reiese faptul că românii înțeleg urgența și importanța colectării selective a plasticului, 88% fiind de acord cu faptul că plasticul este o problemă din ce în ce mai mare.
Evenimente
Publicația BricoRetail.ro a început formarea delegației României de buyeri și directori de achiziții pentru Buyer Point 2020, Milano – Italia, un eveniment internațional care pune față în față, într-o singură zi și într-un singur loc, cererea cu oferta din sectoarele DIY, Home Improvement & Gardening. Evenimentul Buyer Point va avea loc în perioada 19 – 20 mai 2020, la Milano.
Dacă vrei să faci parte din delegația României la Buyer Point 2020, trimite un e-mail la adresa revista@bricoretail.ro și vei primi mai multe amănunte. Locuri limitate!
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
