Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 22 – 26 ianuarie 2024

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG din România, în sinteza săptămânii 22 – 26 ianuarie 2024. 

Lansat în 2022, evenimentul EXPO RETAIL 2024 asigură continuitatea conceptului său Digital, Green & Tech și în a treia sa ediție, concept prin care își propune să promoveze noutăți și inovații tehnologice, echipamente și servicii pentru companii. Astfel, expoziția reprezintă o oportunitate pentru vizitatori de a vedea noutăți și inovații din domeniu, în vederea unor upgrade-uri pe tehnologie și echipamente sau în vederea implementării unor servicii noi, care să îmbunătățească experiența de shopping a clienților.

De asemenea, expoziția EXPO RETAIL 2024 – Digital, Green & Tech își păstrează șî în a treia sa ediție caracterul B2B: un eveniment închis, disponibil doar profesioniștilor din retail, eCommerce, industria FMCG, sectoarelor Food Service și HoReCa.

EXPO RETAIL 2024 – Digital, Green & Tech va avea loc într-un nou spațiu – Universitatea Politehnica din București, în perioada 25 – 26 septembrie 2024

Rezervă un stand aici: www.expo-retail.com/expozanti sau achiziționează un pachet de partener.

Mai multe detalii și oferte personalizate pentru parteneri la contact@expo-retail.com sau tel. 0720.120.456


Primii parteneri și expozanți pentru EXPO PET 2024 – Food & Accessories

EXPO PET 2024 – Food & Accessories, prima expoziție B2B cu produse din categoriile hrană și accesorii pentru animale din România, ce va avea loc în perioada 26 – 27 iunie 2024, la Universitatea Politehnica din București, prezintă noi  parteneri și expozanți. EXPO PET 2024 – Food & Accessories va avea loc în paralel cu EXPO DIY 2024 – Smart Green Home, cel mai mare târg profesional din România și din regiune dedicat sectoarelor DIY, Home Improvement & Garden, organizat de publicația BricoRetail.ro. 

Rezervă un stand la EXPO PET 2024 – Food & Accessories!

Pachete de partener disponibile: GREEN Partner, HAPPY Partner și PLAY Partener

Oferte personalizate pentru parteneri la contact@expo-petfood.com sau tel. 0720120456

retailRetail

Lidl a continuat investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Zalău, județul Sălaj, pe data de 22 ianuarie 2024, iar rețeaua sa ajunge la 354 de unități.

FMCG

Safeway International se numără printre cele 21 de companii antreprenoriale românești care au primit certificarea Deloitte ”Best Managed Companies” pentru performanță managerială și devine un exemplu de bune practici și performanță la nivel național, consolidându-și astfel statutul de companie reper pentru piața de produse de larg consum.

Nicolae Oancea a preluat în ianuarie 2024 poziția de National Sales Manager al Nutrivita, unul dintre principalii jucători pe piata de import și distribuție a produselor dietetice și BIO din România, pentru a contribui la consolidarea afacerii și dezvoltarea a noi canale de distribuție.

Food Service

După evoluția semnificativă a rezultatelor înregistrate în ultimul an pe zona de retail, 5 to go și-a propus diversificarea portofoliului din acest segment și extinderea disponibilității produselor marcă proprie destinate consumului la domiciliu, prin listarea în toate rețelele importante de modern retail, în lanțurile de benzinării și în magazinele de conveniență.

E-commerce

eMAG a venit în întâmpinarea iubitorilor de animale și a lansat Pet Shop, un shop-in-shop online cu o gamă variată de produse pentru toate animalele.

Servicii

Sameday, prima companie de curierat din România care s-a extins în afara granițelor, a încheiat 2023 cu o creștere a veniturilor la nivel de grup de peste 25%, depășind 1 miliard de lei, ca urmare a strategiei de investiții și a extinderii cotei de piață.

Analize

Am publicat al unsprezecelea episod din analiza efectuată periodic de publicația retail-FMCG.ro privind prezenţa în Social Media a marilor retaileri alimentari (FMCG) din România, ultimul episod fiind realizat în ianuarie 2023.

Dezvoltatorii au livrat anul trecut 11 proiecte de retail, totalizând aproximativ 215.000 de metri pătrați, un nivel record al ultimilor 7 ani, 60% din această suprafață reprezentând parcuri de retail, Craiova, Alba Iulia, Arad, București, Giurgiu, Vaslui fiind printre orașele care au beneficiat de astfel de investiții.

Evenimente

Școala de Iarnă GPeC este singura serie de cursuri

i ntensive de E-Commerce și Digital Marketing din România care se va desfășura exclusiv online pe Zoom, în perioada 7-10 februarie 2024.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *