Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 24 – 28 iunie 2024

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG din România, în sinteza săptămânii 24 – 28 iunie 2024. 

A III-a ediție a EXPO RETAIL – Digital, Green & Tech – expoziția B2B dedicată tehnologiei, echipamentelor și serviciilor pentru retail, eCommerce, industria FMCG și sectoarele HoReCa și Food Service, ce va avea loc în perioada 25 – 26 septembrie 2024, la Universitatea Politehnica din București, anunță noi expozanți și parteneri.

Lansat în 2022, evenimentul EXPO RETAIL 2024 asigură continuitatea conceptului său Digital, Green & Tech și în a treia sa ediție, concept prin care își propune să promoveze noutăți și inovații tehnologice, echipamente și servicii pentru companii. Astfel, expoziția reprezintă o oportunitate pentru vizitatori de a vedea noutăți și inovații din domeniu, în vederea unor upgrade-uri pe tehnologie și echipamente sau în vederea implementării unor servicii noi, care să îmbunătățească experiența de shopping a clienților.

Rezervă un stand aici: www.expo-retail.com/expozanti sau achiziționează un pachet de partener.

Mai multe detalii și oferte personalizate pentru parteneri la contact@expo-retail.com sau tel. 0720.120.456

 

retailRetail

Kaufland România a inaugurat un magazin în orașul Salonta, județul Bihor, atingând astfel pragul de 181 de magazine la nivel național.

Rețeaua de magazine de proximitate LaDoiPași – franciză dezvoltată de METRO România – a deschis 60 de magazine într-o singură zi, depășind astfel pragul de 2400 de magazine.

De Ziua Dunării, Lidl România a anunțat continuarea proiectului România Limpede, care anul acesta va avea loc în perioada 23-27 septembrie.

FMCG

Nestlé și Kaufland România și-au consolidat angajamentul față de mediu prin extinderea la nivel național a rețelei de colectare a capsulelor de cafea NESCAFÉ® Dolce Gusto®.

Lunile de primăvară și vară sunt asociate, în general, nu doar cu vacanța ci și cu relaxarea alături de prieteni, la grătar. Cifrele Unilever au arătat o creștere de 30%, în ultimii patru ani, pentru sosurile de specialitate.

Ursus Breweries, liderul industriei berii din România, a dechis procesul de recrutare pentru cea de-a doua ediție a programului său de traineeship, cu o durată de doi ani, Go Graduates.

E-commerce

La aniversarea a șase ani de la intrarea pe piața din România, Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de produse, a prezentat cele mai importante șase trenduri care și-au pus amprenta în obiceiurile de consum ale românilor în ceea ce privește mâncarea și tipologia produselor comandate la domiciliu.

Grupul Rohlik („Rohlik”), lider european în tehnologia de food retail și pe piața de e-groceries, din care face parte supermarketul online Sezamo, a anunțat că a reușit să strângă 170 de milioane de dolari (160 de milioane de euro) capital nou pentru creștere.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *