Retail & FMCG – sinteza săptămânii 25 – 29 mai 2020

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 25 – 29 mai 2020.


De ce să te promovezi pe retail-FMCG.ro, mai ales în contextul actual ? Cine se poate promova pe retail-FMCG.ro? Tipuri de promovare disponibile. Detalii

Cere o ofertă pentru promovarea B2B la adresa revista@retail-fmcg.ro!


Webinar Zebra despre Retail: Provocări și soluții în 2020Cum trebuie gestionată cererea de azi din piața de retail pentru a răspunde nevoilor de mâine. Webinarul va avea loc marți, 2 iunie, între orele 3.00 – 4.30 pm. Participarea este gratuită, iar prezentările vor fi în limba engleză. Înregistrare

retailRetail

Lidl a continuat investițiile în România prin inaugurarea unui magazin în orașul Arad, pe data de 28 mai 2020, rețeaua națională ajungând, astfel, la un număr de 271 de unități.

Credit foto: Shutterstock

Cele 14 centre comerciale Winmarkt, deținute în toată țara, sunt deja deschise clienților. Făcând parte din categoria unităților comerciale sub 15.000 mp, magazinele cu o suprafață mai mică de 500 mp și-au reluat activitatea.

Centrul Comercial Colosseum, localizat în sectorul 1 al capitalei, a anunțat programul de funcționare valabil pe durata stării de alertă, intrată oficial în vigoare începând cu data de 18 mai 2020.

BIO cu Tine, cea mai nouă campanie a gamei de produse BIO, poartă semnătura agenției Mullen și vorbește despre avantajele pe care le au produsele certificate ecologic.

FMCG

Compania clujeană Managis Bio, importatorul și distribuitorul național de produse alimentare și cosmetice ecologice, a înregistrat venituri în creștere cu 19% în 2019, comparatv cu 2018, creștere care a avut la bază completarea și stabilizarea portofoliului de produse și listarea acestora în rețele noi de magazine.

Cea mai recentă campanie lansată de Neumarkt, parte din portofoliul HEINEKEN România, a venit ca un răspuns la nevoia de solidaritate pe care fiecare dintre noi o resimte, mai mult ca oricând, în această perioadă plină de provocări.

Primăvara aceasta a marcat o inovație la nivelul portofoliului Lipton România: brandul a reinventat rețeta sortimentelor de Ceai Verde și Ceai Verde Mint & Lime, care au acum un conținut redus de zahăr și, totodată, le oferă consumatorilor o nouă aromă light, de piersică.

Retail Food Service

DAbo a lansat DAbo Grill, un lanț nou de restaurante cu specific barbeque. Primul restaurant s-a deschis deja la Sibiu și va fi urmat de alte 7 unități inaugurate în 2020.

Bolt, cea mai mare platformă europeană de transport, a lansat serviciul de livrare mâncare Bolt Food, în București, pentru a veni în sprijinul oamenilor care sunt în continuare obligați să stea mai mult acasă în această perioadă. Toate livrările Bolt Food sunt fără contact. Cu ocazia lansării nu se percepe nicio taxă de livrare (în limita unei distanțe de 4 km), clienții plătind doar pentru mâncarea comandată.

Servicii

Numărul accesărilor aplicației Monitorul Prețurilor Alimentelor a crescut cu 90% în perioada stării de urgență comparativ cu perioada anterioară, conform Consiliului Concurenței, organismul care gestionează platforma.

Analize

Kearney a lansat raportul său anual privind consumatorii și achizițiile din sectorul retail, Time to Reset, Reposition, and Win, ce analizează situația actuală și viitoare a tranzacțiilor pentru companiile producătoare de bunuri de larg consum (FMCG).

Două treimi (65%) dintre companiile respondente nu au fost nevoite să aplice măsuri invazive de reducere a costurilor cu angajații în cele două luni de stare de urgență, potrivit Barometrului de HR realizat de PwC România în luna mai.

Studii

Discounterii și magazinele de proximitate au rămas cele mai atractive formate din retail; cum arată comerțul online văzut prin prisma comportamentului de cumpărare real al gospodăriilor; mărcile private depășesc pragul psihologic de 20%. Acestea sunt câteva dintre concluziile recentului studiu GfK Consumer Panels & Services cu privire la evoluția consumului casnic în contextul COVID-19.

Consumatorii europeni sunt mai preocupați de sănătate decât de problemele financiare și de cele legate de locul de muncă, în contextul crizei generate de pandemia de COVID-19, potrivit studiului Deloitte State of Consumer Tracker, respondenții fiind îngrijorați în principal pentru sănătatea familiei (62%) și pentru bunăstarea fizică (48%).

Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,050 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – sinteza săptămânii 25 – 29 mai 2020

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: