Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG din România, în sinteza săptămânii 2 – 6 octombrie 2023. Lansare EXPO PET 2024 – Food & Accessories (26 – 27 iunie 2024). Oferta expozițională EXPO RETAIL 2023 – Digital, Green & Tech (25 – 26 octombrie) – foarte aproape de cea finală. Lansare EXPO DIY 2024 – Smart Green Home (26 – 27 iunie 2024).
Pe 4 octombrie 2023, de Ziua Internațională a Animalelor, publicația retail-FMCG.ro a lansat EXPO PET 2024 – Food & Accessories, prima expoziție B2B cu produse din categoriile hrană și accesorii pentru animale din România, ce va avea loc în perioada 26 – 27 iunie 2024, la Universitatea Politehnica din București, în paralel cu EXPO DIY 2024 – Smart Green Home, cel mai mare târg profesional din România și din regiune dedicat sectoarelor DIY, Home Improvement & Garden, organizat de publicația BricoRetail.ro.
Expoziția EXPO PET 2024 adună într-un singur loc producători, furnizori, distribuitori, comercianți și alți profesioniști din această industrie, oferindu-le un cadru pentru a-și prezenta produsele și serviciile, a dezvolta relații comerciale și a discuta despre tendințele și inovațiile din domeniu.
Oferta early bird EXPO PET 2024 – 10% discount pentru achiziția de standuri sau de pachete de partener, valabilă până la data de 15 noiembrie 2023.
EXPO RETAIL 2023 – Digital, Green & Tech, târgul profesional dedicat tehnologiei, echipamentelor și serviciilor pentru retail & eCommerce, ce va avea loc în perioada 25 – 26 octombrie 2023, la Combinatul Fondului Plastic, sala Senat, din București, anunță noi parteneri și expozanți. Oferta expozițională este aproape de final. Ultimele standuri disponibile.
Înregistrează-te ca vizitator, aici: www.expo-retail.com/vizitatori/
Evenimentul EXPO RETAIL 2023 – Digital, Green & Tech este organizat de publicația de business retail-FMCG.ro.
Retail
PROFI, retailerul ce deține rețeaua cu cea mai mare acoperire națională și cu cele mai multe magazine din România, a inaugurat 6 magazine în luna septembrie 2023. Cu aceste deschideri, retailerul ajunge la o rețea națională de 1.683 de magazine.
Kaufland România a lansat campania „Viitorul începe acum”, o inițiativă prin care sprijină modernizarea și tehnologizarea școlilor din România.
MOL România a lansat un blend de cafea unic, prăjit și ambalat în prăjitoria dedicată, Roastar.
Până pe 24 octombrie, Auchan România sărbătorește 17 ani de activitate, iar cu această ocazie a pregătit sute de oferte aniversare, menite să cinstească loialitatea clienților, precum și să protejeze puterea de cumpărare a românilor.
Compania poloneză SMYK All for Kids, unul dintre cei mai mari retaileri din segmentul de jucării, îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru copii, a deschis un nou magazin în Craiova, în cel mai nou mall din România.
NEPI Rockcastle, cel mai mare investitor și dezvoltator de centre comerciale din Europa Centrală și de Est (ECE), a inaugurat, la Craiova, centrul comercial Promenada, în urma unei investiții greenfield de 136 milioane de euro.
Carrefour România și-a continuat expansiunea și a inaugurat primul hipermarket din Craiova. Noul magazin este situat pe Calea Severinului, nr. 61, în incinta Promenada Craiova, unde clienții se pot bucura de o experiență completă la cumpărături.
FMCG
PURINA®, unul din cei mai mari producători de hrană de pisici și câini la nivel mondial, deținut de Nestlé, va lansa peste 20 de produse noi în următoarele luni, pentru a răspunde nevoilor în creștere de îmbunătățire a sănătății și bunăstării animalelor de companie din țara noastră, a anunțat compania cu ocazia Zilei Internaționale a Animalelor.
Sistemul Coca-Cola în România, format din companiile Coca-Cola România și Coca-Cola HBC România, a instalat o unitate de decontaminare a fulgilor de PET în fabrica din Ploiești, a doua cea mai mare fabrică din cadrul Grupului Coca-Cola HBC, dobândind astfel capabilități unice de a produce PET reciclat (rPET) intern.
Mars Petcare consideră că fiecare animal merită o familie iubitoare și susține adăposturile de animale și pe cei care își doresc să adopte un prieten blănos.
eCommerce
Cu un procent consolidat de 3,17% din PIB generat de vânzarea online a bunurilor și serviciilor (e-GDP), România se clasează pe locul 3 în Europa Centrală și de Est și pe locul 12 la nivelul continentului european, conform datelor celui mai recent Raport European E-commerce 2023 publicat de Ecommerce Europe și EuroCommerce.
eMAG a lansat Drinks & Coffee Shop, un concept shop-in-shop online de băuturi, vinuri și cafea, cu peste 21.000 de produse disponibile imediat din oferta eMAG și a peste 700 de selleri din Marketplace.
Servicii pentru retail & FMCG
CTP, cel mai mare dezvoltator și administrator de spații industriale și logistice din Europa Continentală, a obținut prima certificare BREEAM Outstanding pentru o clădire industrială din portofoliul său din România, BUW 20-21, cu o suprafață de peste 100.000 mp, parte a CTPark Bucharest West.
Încă din anul 2022, Highlight Agency a fost agenția alături de care brandul de bere Kozel a debutat pe piața din România și tot de atunci și-a dedicat constant resursele și expertiza pentru proiecte „țapene”, de amploare, desfășurate în întreaga Europă.
Studii
Timp de 40 de ani, cafeaua a fost sărbătorită drept una dintre cele mai populare băuturi din lume, fiind celebrată pentru prima dată în Japonia, în 1983.
Evenimente retail
Cel mai așteptat top al brandurilor românești, realizat de 14 ani de revista Biz și Unlock Market Research, a ajuns la ediția 2023.
Inter Conecter, compania timișoreană specializată de peste 20 de ani în importul de cafea, dulciuri și produse alimentare premium, a continuat tradiția zilelor dedicate ciocolatei, organizând Ziua Ciocolatei Premium, eveniment aflat la a IV-a ediție și desfășurat pe data de 21 septembrie 2023, la București.
News from Romania
Romanian FMCG Retail – For all our readers abroad, these are the most important news from Romanian FMCG Retail Market and FMCG industry, in September 2023, provided by retail-FMCG.ro, the most read B2B publication in online, in Romania, from retail & FMCG niche.
Lansare EXPO DIY 2024 – Smart Green Home
Cea de-a treia ediție a EXPO DIY – Smart Green Home, cel mai mare târg profesional din România și din regiune dedicat produselor din categoriile bricolaj, DIY, materiale de construcții, îmbunătățirea locuinței, grădină și produse pentru casă, cu focus pe soluții și produse „verzi”, va avea loc în perioada 26 – 27 iunie 2024, la Universitatea Politehnica din București, pe o suprafață totală de 4.000 de mp și 140 de standuri.
Oferta early bird EXPO DIY 2024 – 10% discount la achiziția de standuri sau pachete de partener, valabilă până la data de 15 noiembrie 2023
Rezervă un stand aici: www.expo-diy.com/expozanti/ sau achiziționează un pachet de partener!
Mai multe detalii și oferte personalizate pentru parteneri la contact@expo-diy.com sau tel. 0720.120.456
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail