Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 3 – 7 mai 2021

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 3 – 7 mai 2021.

Reprezinți o companie care furnizează servicii, soluții și echipamente pentru retail și pentru companii, în general?
Înregistrează-ți compania în platforma B2B Meetings!

SelgrosRetail

Selgros Cash & Carry, unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața de retail din România, sărbătorește, în luna mai, 20 de ani de prezență pe piața din România și marchează momentul printr-o tombolă cu peste 4.000 de premii în valoare totală de 2,2 milioane de lei.

În luna aprilie 2021, în retailul alimentar din România au fost deschise, în total, 22 magazine. Acest calcul include doar deschiderile de magazine comunicate oficial. În luna aprilie 2021, retailerii care au inaugurat magazine sunt: PENNY, Profi, Lidl, Mega Image și Kaufland.

FMCG

Consiliul Concurenței a declanșat o investigație ce vizează un posibil comportament anticoncurențial al unor companii care își desfășoară activitatea pe piața producției și/sau comercializării cărnii de pasăre din România. Companiile investigate sunt  Transavia S.A., Ave Impex S.R.L., Vis Agri S.R.L., Safir S.R.L., Avi-Top S.A., Avicola Buzău S.A, Avicola Dragoș Vodă SA, Avicod SA, Agricola Internațional Bacău S.A., Agrisol International RO S.R.L și Uniunea Crescătorilor de Păsări din România (UCPR).

Macromex, liderul în industria alimentară pe segmentul de produse cu temperatură controlată, deținătorul brandurilor Edenia, La Strada și Corso, a anunțat numirea lui Claudiu Fuiorea în funcția de Chief Financial Officer.

Mondelēz International a lansat în parteneriat cu Macromex campania „Creează o gustare de TOP” în care vedetele biscuiții sărați TUC, biscuiții jucăuși OREO și crema de brânză PHILADELPHIA aduc în prim plan Snackologia, acea ramură a științei care studiază mixul ideal între ingrediente, pentru a obține o gustare perfectă.

Studii

Conform studiului „Tendințe și provocări în marketing în 2021” realizat de compania de consultanță de business Valoria în colaborare cu agenția de publicitate Mind Shop, în prezent 77% dintre companii pun pe primul loc în preocupările lor înțelegerea noilor preferințe de cumpărare ale clienților, iar 71% au ca provocare generarea de rezultate cu bugete de marketing reduse.

În primul trimestru din acest an, pe piața din România au fost închiriați în total 264.000 mp de spații industriale, potrivit raportului lansat de CBRE, liderul pieței de consultanță imobiliară. Retailerii din domeniile FMCG și home & deco au generat o cerere de peste 50.000 mp în sectorul spațiilor industriale, în primul trimestru.

În contextul în care România se află pe locul 10 în anul 2018 în ceea ce privește consumul de apă îmbuteliată, nivelul fiind sub media de 119 de litri per capita (EFBW), Reveal Marketing Research și-a propus să investigheze care este peisajul actual în privința consumului de apă îmbuteliată în țara noastră.

News from Romanian retail & FMCG market

Romanian FMCG Retail – For all our readers abroad, these are the most important news from Romanian FMCG Retail Market and FMCG industry, in April 2021, provided by retail-FMCG.ro, the most read B2B publication in online, in Romania, from retail & FMCG niche.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *