Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 4 – 8 aprilie 2022

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG) din România, în sinteza săptămânii 4 – 8 aprilie 2022.

BricoRetail.ro, publicația B2B dedicată sectoarelor DIY, Home Improvement & Gardening, organizează în perioada 29 – 30 iunie 2022, evenimentul internațional EXPO DIY 2022, sub conceptul Smart Green Home, o expoziție dedicată produselor din categoriile DIY, Home Improvement & Gardening, cu focus pe soluții și produse ecologice. Evenimentul EXPO DIY 2022 se va desfășura la Combinatul Fondului Plastic – sala Senat, str. Strada Băiculești, Nr 29, sector 1, București.

Rezervă un stand până la data de 15 aprilie 2022 și beneficiezi de un discount de 10%.

retailRetail

Noul CEO al cora România este, începând din această lună, Aura Rădulescu, care va conduce o echipă de management nouă și care are ca obiective pentru următorii trei ani relansarea creșterii companiei și consolidarea modelului comercial.

Lidl România a inaugurat un magazin în localitatea Săcălaz, județul Timiș, pe data de 7 aprilie, și un magazin în orașul Roman, județul Neamț, pe data de 11 aprilie. Acesta din urmă înlocuiește o unitate situată la aceeași adresă, care a fost închisă pe data de 27 iunie 2021. Astfel, rețeaua națională Lidl numără în acest moment 323 de magazine.

Carrefour România a anunțat demersuri pentru integrarea persoanelor ucrainene pe piața muncii, prin crearea unui număr de 200 de posturi de lucrător comercial universal în rețeaua sa națională de magazine în format hypermarket, supermarket și Supeco, însemnând aproximativ 260 de unități. Retailerul a lansat Express Box, un nou concept de produs prin care compania își continuă angajamentul pentru acțiuni concrete împotriva risipei alimentare. Carrefour România și BT Direct, divizia de consumer finance a Grupului Financiar Banca Transilvania, au lansat un nou card de cumpărături cu extra beneficii în magazinele Carrefour.

Fozzy Group, unul dintre cei mai mari retaileri alimentari din Ucraina, a oferit detalii cu prejudiciile cauzate de conflictul din Ucraina, via publicația parteneră All Retail din Ucraina.

Kaufland România a lansat „Pe Limba Românilor”, un proiect digital inedit care promovează expresiile populare inspirate din patrimoniul gastronomic românesc.

FMCG

AGROSEL, lider de piață în România pe segmentul de semințe destinate grădinăritului hobby, dorește și are capacitatea să devină principalul furnizor de semințe de legume și flori pentru grădinarii amatori din Europa Centrală și de Est, bazându-se pe o gamă largă de produse, adaptate specificului acestei zone, pe continuitate și adaptabilitate și pe sustenabilitate: reducerea amprentei de carbon prin utilizarea energiei verzi și scurtarea lanțului de distribuție.

Macromex, unul dintre jucătorii principali din industria alimentară românească, a încheiat 2021 cu 15% avans al cifrei de afaceri, vede o revenire a pieței HoReCa la nivelul anului 2019, dar așteaptă un 2022 marcat de inflație, volatilitate și lipsă de disponibilitate a mărfurilor.

E-commerce

Supermarketul online sezamo, care își lansează serviciile în această lună, a dat startul colaborării cu producători locali din toată țara, peste 30% dintre parteneriatele încheiate până în prezent fiind cu aceștia.

Tazz a lansat primul său program de investiții, Tazz Republic, creat pentru a susține antreprenorii din HoReCa în procesul de digitalizare și extindere națională.

Servicii

BUZZStore, agenție ce ocupă de peste 12 luni locul 1 în secțiunea Agenții digitale din topul ZeList România, a lansat la finalul lunii martie noul serviciu BUZZLiveShopping, în parteneriat cu Streams.live, platforma specializată în live events.

Analize

În luna martie 2022, în retailul alimentar din România au fost deschise, în total, 31 magazine. Acest calcul include doar deschiderile de magazine comunicate oficial. Retailerii care au inaugurat magazine în luna martie 2022 sunt: Profi, Mega Image, Kaufland, Auchan, PENNY, Carrefour și Lidl.

Stocul modern de retail din România a ajuns la 4,02 mil. mp la finalul primului trimestru din 2022, iar anul viitor se conturează ca fiind propice atăt pentru parcurile de retail cât și pentru centrele comerciale, având în vedere oferta nouă și proiectele în construcție.

Asociația Berarii României a anunțat evoluția pieței berii în anul 2021. Astfel, volumul pieței berii s-a menținut la nivelul anului anterior și a înregistrat o scădere de -0.7% în volum, ceea ce înseamnă 16,6 milioane.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

exporetail2022

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *