Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 4 – 8 septembrie 2017.
Compania timişoreană Inter Conecter, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa dulciurilor premium din România, organizează pe data de 28 septembrie 2017 evenimentul “Swiss Chocolate Day” – Ziua Ciocolatei Elveţiene. Evenimentul, la care va participa şi ambasadorul Elveţiei, Excelenţa Sa, Domnul Urs Herren, va avea loc în Bucureşti, la Pullman World Trade Center, sala de conferinţe “Mexico & Seoul”.
O analiză efectuată de revista retail-FMCG ne arată prezenţa în Social Media a marilor retaileri alimentari (FMCG) din România.
Promenada și Mega Mall, centre comerciale aflate în portofoliul NEPI Rockcastle, cel mai dinamic investitor imobiliar din Europa Centrală și de Est, sunt primele mall-uri din România care implementează serviciul Indoor Google Maps.
Credit Foto: shutterstock.com
Auchan Holding a raportat o creștere a veniturilor de 11,2% în Europa de Est în prima jumătate a anului 2017, România fiind una dintre țările în care s-au înregistrat rezultate foarte bune.
REWE România continuă planul de extindere și deschide în luna septembrie patru noi magazine Penny Market în București și în alte trei județe din România, ajungând la 209 unități inaugurate până în prezent.
Carrefour a deschis al doilea supermarket din Vaslui, Județul Vaslui, ajungând la un număr de 210 magazine în acest format.
Mega Image a anunțat lansarea pe piața din România a proiectului marcă proprie Le Boucher Grill by Chefs, cu produse gourmet, de specialitate, din carne.
Lidl a deschis porțile Muzeului Cămărilor Românești pe 8 septembrie, primul muzeu de tip pop-up care ilustrează evoluția preparatelor reprezentative românești, specifice fiecărei regiuni din țară, în incinta Muzeului Național Cotroceni.
PROFI a deschis două noi magazine, unul în Fundu Moldovei, județul Suceava, și unul în Galați, rețeaua națională ajungând la un total de 612 unități.
FMCG
James Simmons este noul Managing Director Unilever South Central Europe, începând cu 1 septembrie 2017.
Analize
În România, volumul cifrei de afaceri din retail a crescut în luna iulie 2017, față de luna iulie 2016, cu 10,1%, conform datelor furnizate de către Institutul Naţional de Statistică (INS).
Volumul de retail din România a crescut cu 1,2% în luna iulie 2017 comparativ cu luna iunie 2017, înregistrând al doilea cel mai semnificativ avans înregistrat în Uniunea Europeană, conform datelor prezentate de Institutul European de Statistică (Eurostat).
Servicii
Bento, compania care prin produsele sale adresate sectorului de manufacturing se poziționează ca unul dintre cei mai buni dezvoltatori de software de gestiune a unităților de producţie din industria FMCG, readuce în prim-plan avantejele soluţiei sale customizate de gestiune a producţiei, o alternativă foarte eficientă la soluţiile software standard.
Retail & FMCG news – în fiecare zi, pe e-mail
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
